2017. május 30., kedd

A nagy protein teszt

Kitaláltam, hogy begyűjtök néhány proteint és megkóstolgatom őket. Én az a típus vagyok, hogy ha egy valami ízlik, akkor éveken át annál a terméknél maradok, így akár el is szalaszthatok egy-egy szuper termékfejlesztést. Ugyanis azt tudnotok kell, hogy a cégek folyamatosan változtatnak, fejlesztenek a termékeiken, hogy minél profibb, tisztább és nektek, a ti igényeiteknek megfelelő proteint hozzanak a piacra. Ez a kis kóstolós cikk talán néhányukat újra fejlesztésre ösztönöz.


Résztvevők:  protein sok


  • PEAK Slim Secret sportszelet

  • UPDATE1 fehérje shake

  • TREC Nutrition Whey Creamy Coctail

  • Drogerie Markt DM Sportness VEGÁN

  • LifeTilt Premium Protein

  • YE Nutrition Whey 80

  • YE Nutrition Whey Isolate

  • SCITEC 100% whey professional

  • SCITEC Vegán protein

  • BIOTECH Nitro Pure Whey

  • BIOTECH Iso Whey Zero

 


Nem akarok nagy szakértő lenni, csak nagyon egyszerűen leírom, hogy miket ittam. Kaptam vegyesen mindenféle proteint. Nem fogok sorrendet állítani, csak a véleményemet írom le. Annyit hozzáteszek még, hogy melyiknek mi az ára és mennyi fehérjét, zsír, szénhidrátot tartalmaz. Külön kategóriákat állítottam fel, ezeket látni fogjátok.


Az izolátum drágább, magasabb minőségű, magasabb biológiai értékű, több fehérjét tartalmaz, kevesebb zsírt, laktózt (tejcukor). Általában az izolátum 90-98% fehérjét tartalmaz, míg a koncentrátum 70-85%-ot. A tejsavó (whey) proteint a tejből nyerik. Az izolátum emészthetősége könnyebb, állaga hígabb. Minden fehérjekészítményt vízben kell oldani. Izolátum nem tartalmaz egyebet, csak a tiszta, első osztályú tejsavó proteint. Testépítőknek is ajánlom, akik szénhidrát mentes fogyókúrán vannak. Laktóz érzékenyeknek, mivel olyan tiszta, hogy a betegek 95%-a fogyaszthatja.



IZOLÁTUMOK


YE Nutrition Whey Isolate ISO_700banana_caramel2-500x678 (7.250 Ft/kg) (fehérje: 22g, zsír, ch: 0g. laktóz-glutén-cukormentes) Oldódás szuper krémes, nincsenek csomók. Íz: nem túl édes, pont elég az én szájízemnek. A leírt íz (banán-karamell) tényleg az. Az a helyzet, hogy én amúgy ettől az íztől nagyon féltem. Nem szeretem a gyümölcsös ízeket, főleg nem a banán turmixot. A karamell önmagában még belefér az életembe, de a banán…. Végül olyan kellemest csalódtam, hogy csuda! Tényleg jó volt! Összetevők és árban, mivel ez a LifeTilt összetevőivel van egy szinten, ugyanis ez is a laktóz-glutén-és cukormentes verzió, a LifeTilt proteinnel szemben tutti nyerő!)



A Life Tilt Prémium  (12.900 Ft/kg)  protein (6)(fehérje 29,5g, zsír és ch: 0g, laktóz-glutén-cukormentes) csokis ízben kaptam. Oldódásra nagyon jó volt, illata kellemes, ekkor még nem gondoltam, hogy borzasztóan édes lesz, és utána döntöm majd magamba a vizet. Vásárló körük elsősorban szerintem nőkből áll, és a mint tudjuk a nők imádják az édesízeket. Azonban én erről azt gondolom, hogy a sok-sok édesíz sem túl jó egy diétázás során. Szukralózból kéne visszavenni és tök jó lenne, bár kicsit drágának találom.


 



BioTech Iso Whey Zero iso whey zero (8.800 Ft/kg) (fehérje 22,5g, zsír és ch 0g, laktóz-glutén-cukormentes) Vaníliás ízben kaptam. Azért el kell mondanom, hogy az izolátumok annyira finomak, hogy nehéz rájuk rosszat mondani. A BioTech valahol a LifeTilt és a YE között van szerintem édesízben. Elfogadható, nem kellett azonnal vizet innom hozzá, íze valóban vanília, nem sűrű, könnyen meg tudtam inni. Igen, azt tudom mondani, hogy kellemes érzés volt.


 



ÁLTALÁNOS PROTEINEK TEJSAVÓK, KEVERT PROTEINEK


TREC Nutrition Creamy Cocktail trec protein(8.520 Ft/kg) (fehérje: 21g, ch: 1,8g, zsír: 0g) Kevert fehérje, tehát gyors és lassú felszívódásút is tartalmaz. Illat kevés, ebből gondoltam, hogy nem lesz full édes, amitől utána ragad a szám és rácsatlakozom a vízcsapra. Valóban vanília, tökéletes szerintem a kávéhoz, amikor jeges kávét innál a nyáron, akkor csinálj egy Trec vanília cocktailt, öntsd bele a presszó kávédat, dobáld bele a jégkockákat és hajrá!



SCITEC 100% whey professional (6.250 Ft/kg) (fehérje 22g, ch: 1,5g, zsír 0g) Hát ez olyan semmilyen sem volt. Se nem volt igazán érezhető íze, se nem volt túl édes, olyan kis szolid. Annak jó, akinek nem az ízélmény a fontos, hanem az, hogy a benne lévő tápanyagot bevigye. Nekem olyan közepes. biotechwhey


BIOTECH Nitro Pure Whey (8.200 Ft/kg) (fehérje 22g, ch: 1g, zsír 1g) Nagyon finom volt! Igen, ez az egyik, ami a tejsavók közül nekem nagyon ízlett! Mivel karamell-capuccino ízt kaptam, így már akkor is nyerő lett volna, ha ihatatlan, hehehe. Ugyanis karamell és a capuccino nálam a nagy kedvenc.



A Peaket (10.990 Ft/kg) slim-protein-choco-rum-product-image-1200x1200 (Fehérje 32g, szénhidrát 5g, zsír 2,8g)konkrétan ki kellett öntenem, mert nem tudtam meginni. Sportszelet ízűt kaptam, imádom amúgy a sportszeletet. Az illatán az éreztem, hogy ez csúcs finom lesz, végül, amikor beleittam, akkor képtelen voltam lenyelni. Azt gondolom, hogy talán a sűrítő anyagok, amik nem tettek jót neki. Nem gondolom, hogy az L-carntitin vagy a HCA tette tönkre a sportszelet élményt. A Peak termékekkel lesz még egy köröm, mert több fajta proteint is kaptam, így azokkal külön csak Peak-protein tesztet fogok csinálni.



YE Nutrition Whey 80 protein (8)(5.995 Ft/kg) (fehérje: 23g, szénhidrát: 3g, zsír: 1g) Marcipán ízben? Na, ne! Megint kaptam egy olyan ízt, ami tulajdonképpen bármilyen is lehet, nekem tutti bejön. Egyébként nem sűrű, jól oldódik, nem csomós! Illatában csak éppen hogy éreztem a marcipán, mandula illatot. Ízében annál inkább Nem volt édes, tehát nálam okés a cucc!



Update1 Shake (7.140 Ft/kg) protein (4)(fehérje 22,4g, zsír 6g, ch: 0,1g) Csokis ízben kaptam. Valami darabok úszkáltak a tetején, mikor felráztam. Talán csokidarabok lehettek, de ettől függetlenül nem oldódott rendesen fel, mert valami fehér darabok is voltak. Az íze nem volt rossz, inkább a kinézetén akadtam fel, mert úgy nehéz volt valamit jó ízűen elfogyasztani, hogy nem tetszik, ami a pohárban van.



VEGÁN PROTEIN


Drogerie Markt –  protein (5)ihatatlan. Ennyi. Sűrű és ihatatlan, borzasztó. Nem is tudom mennyibe került, de nem ajánlom senkinek, mert örök életére el megy a kedve a proteintől. Igen, hátrányára szolgál, hogy nem tejsavó fehérje volt. Jogos lenne, egy külön vegán protein tesztet is csinálnom, de ez akkor is az utolsó helyen végezne. A mostani tesztben is utólag kaptam egy másik cég vegán proteinjét, azt nem ezekkel egyidőben ittam, de ennél sokkal finomabb volt!



SCITEC Vegán protein Pure Form pureformveganprotein-mogyi-toffe (8.866 Ft/kg) Ez toffie ízben! Jaaaa, így könnyű, hogy ilyen ízt kaptam. Összetétel sárgaborsó fehérje, rizsprotein, kókuszfehérje, gránátalma protein, tökmagprotein, tehát szójamentes, ami fontos! Egy adagban 20g fehérje, steviával édesítve, ami egy kicsit sok volt, így azonnal ittam rá a vizet. De ennek ellenére természetesen a vegán kategóriát megnyerte nálam!



Szóval nem állítok sorrendet, mindenki döntse el, hogy a leírások alapján mit szeretne kipróbálni!



HA ÚGY ÉRZED, MOTIVÁLÓ A CIKK – OSZD MEG!


HA ÚGY ÉRZED, HASZNOS ÉS SZERETNÉD MÁSOK IS TUDJANAK RÓLA – OSZD MEG!


Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a >MOZDULJ ANYU< kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!


A nagy protein teszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...