2015. augusztus 24., hétfő

Mákos guba NoCarb 10 perces piskótából


A fiúknak mákos gubát csináltam a megmaradt kiflikből és kalácsokból. Gondoltam, ebből sem szeretnék kimaradni, így elkészült a saját NoCarb mákosgubám.


Elkészítettem a 10 perces piskótát, majd felkockáztam (képtelen vagyok rendes kockákat készíteni, így óriási összevisszaságot vagdostam). Ezt betettem a felmelegített sütőbe pár percre száradni.

10 perces NoCarb piskóta receptje:

10gr NoCarb sütőmix
1 tojás
15gr vaniliás protein
4gr sütőpor

vagy natúr:
20gr NoCarb sütőmix
1 tojás
4gr sütőpor
ha kíván egy kis folyadékot, akkor pici bubis ásványvíz

Mikróba tesszük 600watton 2x1percig sütjük, majd kifordítjuk.

Egy deci vízzel és fél adag vaníliás proteinnel készítettem vanilíás "tejet", ráöntöttem a kiszárított piskóta kockákra. Kicsit megszívta magát, a maradék folyadékot külön kistálba öntöttem át.

A külön öntött folyadékhoz még egy fél kanálnyi vaníliás proteint és egy kávéskanál utifű maghéjat tettem, kikevertem. Közben ledaráltam a mákot egy kis eritrittel és hozzákevertem az áztatott piskótához. A végén öntöttem rá a "sodót" és kész.

Finom uzsonna lesz belőle. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...