2015. június 9., kedd

10 napos diéta kihívás - 5. nap

Sziasztok!

Hogy vagytok? Remélem mindenki túléli a mélypontot, ami körülbelül mostanra jött el.
Ezután már gyerekjáték lesz szombat reggelig.

Hamarosan közzéteszem a vasárnapi menüt és azt,hogy hogyan tovább.

Miért is csináljuk?


Ezt a pár napot most azért csináljuk, hogy megtanuljatok lemondani, előre tervezni, számolni, mérni, időtöket beosztani, elkészíteni az ételeteket, bedobozolni stb. Minden, amit most csináltok nagyon-nagy teljesítmény. A többségnek hónapok kellenek, mire idáig eljutnak, hogy főznek, mérnek, dobozolnak. 

Ti már 5 napja ezt csináljátok! Nagyon büszke vagyok mindenkire, aki - akár nyilvánosan, akár csak privátban - de kitartóan, szénhidrátmentesen eszik. 

Remélem a tegnapi bejegyzésem sok jó ötletet adott ahhoz, hogy miként tudod elkészíteni a reggelidet és a többi étkezésedet, hogy ne kelljen mindig ugyanazt enni. 

A mai napomról. Eléggé fáradt voltam ma, valószínűleg az időjárás az oka - mert most már dörög az ég - de ma délig ott tartottam, hogy edzeni sincs kedvem. A vége mégis az lett, hogy na nehogy már ne! Megcsináltam a lábedzést röviden, de tartalmasan egy óra alatt.  

Utána beszaladtam a bioboltba a tojásfehérjékért. 
Megdöbbenve hallottam, hogy van aki 10-13 rudat is visz egy nap. Minek? :) De még mindig van! Szerencsére sikerült nekik feltankolni belőle. Aki még kér, az jelezze előre ott, hogy mennyire van szüksége. Köszönöm!

Reggelim:
125gr tojásfehérje főve + 30gr zabpehely +10gr kókuszreszelék + 1kk eritrit forró vízzel leöntve és botmixerrel turmixolva = TEJBEGRÍZ a tetejére fahéjat szórtam.

Következő 4 étkezésemből kettő saláta és mexikói csípős fűszeres csirkemell csíkok, másik kettő pedig párolt spenót levelek fokhagymával és pirított csirkemell csíkokkal. Mind a négyre szórtam tökmagot, mert elfogyott a mandulám. Uzsonna hamarosan és egy kanál lenmagolaj!
Fontos a jó zsír bevitele, kérlek ne feledkezz meg róla!

Amit ma olvastam a SHAPE 2015/01. számában. Megdől a Paleo? Beszélgetés Szendi Gáborral.
Ha kiváncsi vagy a véleményemre, akkor itt elolvashatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...