2015. június 10., szerda

10 napos diéta kihívás - 6. nap

Sziasztok!

Ez már a hatodik nap. Azt gondolom, hogy a tegnapi mélypont a többségnél megvolt, még annál is, aki nem is diétázik, mert ez az időjárás szinten minden embert megviselt. Engem különösen. Sajnos azt gondolom, hogy ez korral jár, mint ahogy az is, hogy 30 éves korunk után évente 0,5 kiló izomzatot veszít(het)ünk. ha nem sportolunk és nem fogyasztunk elegendő fehérjét, aminosavat.


Ez engem annyira elkeserít...

Mióta ezt a mondatot olvastam azóta totál kivagyok, legalább úgy, mint mások, mikor 29 éves korukból átlépnek a 30. évben, vagy a 39. évükből a 40. évükbe. Innentől fogva azért kell edzenem, hogy legalább az az izomzat megmaradjon, ami eddig sikerült. 

Bár, az sem rossz, ha arra gondolok, hogy már 36 éves voltam, amikor elkezdtem az egész "gyurmát", és a plöttyedt testemből ezt hoztam össze  három és fél év alatt, úgy, hogy sose éreztem szenvedésnek az étkezés betartását. Na, most akkor gratulálok magamnak újra és újra. 



Úgyhogy ma be is vásároltam a Nutriversumban. Ez egy új cég, aki több féle terméket is forgalmaz. Akciós náluk az ízesítetlen BCAA 100%, így most ott vásároltam. 

És a mai spenótos csirke annyira bejött, hogy holnap is ezt eszem, ezért beszaladtam a Tescoba is és a kedvenc spenótomat ott vettem meg. 




Itthon elkészítettem a holnapi és holnaputáni kajákat is, mert holnap nem lesz időm főzni.


Most még elviszem a fiúkat fagyizni, este birkanyírás, mert két nap van még a suliból és utána két hétig a Balcsin lesznek. Csatlakozom majd hozzájuk, de még a jövőhéten itt vagyok veletek, és segítem az első pár napot nektek, hogy miként étkezzetek.

Szóval ahogy ígértem, kapjátok a listát. Lapozz, a következő bejegyzésre, és máris megtalálod.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...