2015. június 29., hétfő

Pihenj a nyaralás alatt! - én így csinálom

Egy hét nyaralás után, úgy érzem tartozom egy vallomással.

Igen, én is ettem sültkrumplit, sőt kürtöskalácsot és fagyit is.
De nem ezért szeretem a Balatont, hanem azért, mert minden reggel futottam 10 km-t, bicikliúton. Imádom! Szavakkal nem tudom leírni azt az érzést, amilyen a reggeli futás a Balatoni Körúton.

Reggelente 5 óra körül keltem, megittam a turmixomat és visszadőltem, majd fél 7 körül újra ébredtem és elindultam futni, a többiek még aludtak. Én fél 8 után értem vissza, mire ők már ébrend pihengettek, zuhanyozás és irány a reggeli.

Ha nem sikerült reggel felébrednem, illetve egyetlen nap volt, hogy esett az eső, akkor átcsúszott a futásom aznap esti órákra, de egyiknap sem hagytam ki, megvolt a kerek 60 perces mozgás mindennap. Utolsó előtti napon egy 3 órás túrát beiktattam pluszban a nagyobbik fiammal, aki nagyon élvezte és örök élményként élte meg a kirándulást!


Reggelihez vittem magammal zabpelyhet és proteint, de egyik nap ettem tojásrántottát, ami nem esett jól, így maradtam a zabos reggelimnél. Tízóraira szinte mindennap kimaradt, mert már délben ebéd következett, ami általában saláta és hús volt egy strand-büfében, kaptam mozarellát és rukkolát koktélparadicsommal előételnek.

Majd jött a délután, amikor fagyizni mentek a fiúk. Persze, hogy én sem maradhattam ki belőle. Egy hét alatt 2-3 alkalommal fagyiztam, szerencsére volt cukormentes és paleo fagyi is, így megoldottam ez a "problémát" is. Ez volt az uzsonnám általában. Vacsim pedig vagy cottage cheese, túró és protein volt, vagy sikerült salátához és húshoz jutnom valahol.

Néha néha becsúszott egy kis pizza széle, egy pár hasáb sült krumpli, de az utolsó nap volt a legdurvább bűnöm. Vacsorára finom salátát ettem fogasfilével, de a gyerekek kürtöskalácsot kértek és fagyit. Ebből lett az, hogy letörtem egy darabot a kürtöskalácsból és a fagyimat "kanalaztam" vele.

Nem híztam vissza, nem lettem dagi, nem dőlt össze a világ. Nekem ilyen a pihenés! Nem nézem, hogy mit eszem, azonban futni mindennap elmegyek.

Úgy gondolom, mindannyian, megérdemlünk annyit, hogy ha elmegyünk nyaralni, akkor ehessünk egy lángost, egy fagyit, egy jegeskávét, bármit, amit megkívánunk. Mi is emberből vagyunk. Nem készülünk versenyre - kivéve, aki igen, de ő nem csinálhat ilyeneket versenyfelkészülés alatt.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy marhapörköltöt ettem tarhonyával, mert azt nem tudnám megenni. Még a pizzának az a része sem esett jól, ahol a szósz és a feltét rajta volt, inkább csak a szélét rágcsáltam.

mai farizom gyakorlat (a'la Michelle Lewin)
Hidd el, egy-egy ilyen félrelépéstől még jobban is fogod érezni magad! Hiszen te előtte és utána is betartottad a diétát. Én is!



Mai menüm:

Reggeli. 30gr zabpehely, 90gr cottage cheese, 0,5 adag protein, 50gr alma  és fahéj, szójatejes kávé
Tízórai: ua.,mint a reggeli
Ebéd: saláta, tökmag, csirkemell olasz fűszerezéssel, desszertnek mákos habos nocarb süti
Uzsonna: 125gr tojásfehérje, 150gr kígyóuborka, 1 evőkanál lenmagolaj
Vacsora: 125gr tojásfehérje, 150gr kígyóuborka, 10gr tökmag
Lefekvéskor: 100gr túró és 1 evőkanál joghurt




Délután összekészítettem a holnap ebédet és uzsonnát, ami 120gr csirkemell (nyersen mérve!!!) 50gr bébispenót, 50gr vegyes zöldség, 30gr (nyersen mért!) barna rizs, és a másik doboz csirke, saláta, tökmagolaj, tökmag.

Reggeli, tízórai: egyforma: 15-15gr barnarizs, 15-15gr zabpehely, 90-90gr cottage, 1-1 adag protein.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...