2015. július 2., csütörtök

Útközben is olyat egyél, amitől nem fogsz hízni

Velem is előfordul néha, hogy váratlan telefonhívás jön és mennem kell egy megbeszélésre, egy találkozóra. Így volt ez ma is. 

A Pólus Centerben voltam, így beszaladtam a ottani Update1 Pékségbe és vettem valami hideg diétás édességet. Még nem ettem Cold Bite hideg kekszet, de nem bántam meg. Nem szoktam gyakran update pékségbe járni, mert általában van nálam összekészített étel, de mivel most nincs szigorú diéta, és ez esett útba, így betértem, körülnéztem, mert most sok az újdonság is! Rengeteg paleo update1 termék van. 

Eredetileg szerettem volna, ha már odafigyelek arra, hogy minél kevesebb cukrot tartalmazzon egy hűsítő, ámde diétás édesség, akkor legyen finom is. Nem hittem el, mikor megfogtam, hogy ez egy puha, de krémes cukormentes finomság. Az update pékségben az eladó hölgy, meggyőzött róla, hogy pár percig hagyjam a táskámban, egy kicsit engedjen és higyjem el, finom lesz. Igaz, nem fog kifolyni a belsejéből a csoki krém, ahogy én azt ecseteltem neki, de nem tud most jobbat mondani, egyébként is ezt a Cold Bite jégsütit valóban "viszik, mint a cukrot!". Hát megfogadtam és megvettem. 

Annyira de annyira meg akartam már enni.... alig bírtam kivárni az a pár percet, de időközben el is feledtem, hogy a táskámban van. Elsétáltam a Sportdirectig, kulacsot vettem a gyerekeknek a táborozáshoz és, amikor pénztárcámat vettem elő, láttam meg az Update Cold Bite sütimet. Jujj - gondoltam - gyorsan megeszem, csak szerzek hozzá egy turmixot is, hogy teljes legyen az élmény.
A kulacsom a kocsiban, de már nem megyek ki, mert megőrűlök a sütimért. Gyorsan vettem egy fél literes vizet, kiittam belőle a felét, hozzá öntöttem a port, felráztam és kész van.

Így a mai uzsonnám, amitől nem fogok hízni és kiérdemeltem a mai edzésem után:



Nem csalódtam, nagyon finom volt és valóban nem tört bele a fogam. Köszönöm a hölgynek, hogy rábeszélt, máskor is fogok ilyet enni. Az idei nyár kedvence ez az Update1 Cold Bite jégsüti lesz.

Ebédem spenótos marharagu volt hajdinával. Vacsorára pedig tonhalas salátát fogok enni.
Reggelire és tízóraira is amarántos chia magos pudingot ettem.

Kövess a facebookon, hogy ne maradj le semmi fontos információról, ami segíti fogyásodat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...