2015. augusztus 22., szombat

Brokkoli és hús másképp

Uncsi, hogy mindig azt mondom, egyél húst és brokkolit. Elhiszem...

Ezért most segítek egy kicsit azzal, hogy miként is lehet ezt variálni.
Korábban, már volt egy bejegyzésem ezzel a témával kapcsolatban, ITT találod.

Most pedig a mai ebéd:

3 kisebb adagra kalkulálva:

300gr darált marhahús
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
só, bors, majoranna, paprika

500gr brokkoli friss, vagy olvasztott fagyasztott
3 tojás

A brokkolit a mikróban megpároltam, a serpenyőbe üvegesre pirítottam  a hagymát.
A hagymához hozzátettem a húst, a fűszereket és megpirítottam.

A tűzálló tál aljába tettem a megpárolt enyhén sózott brokkolikat, rá jöhet a husos ragu, majd a három tojás. 

Lefedtem fóliával és félórát betettem a sütőbe. 
Három felé fogom vágni úgy,hogy mindegyik tetején legyen egy-egy tojás.

A folyamat képekben


hagymát megpárolni 
húst és fűszereket hozzáadni
alulra a brokkoli, jöhet rá a husi
tetejére három tojás és fél-fél rózsa brokkoli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...