2017. március 24., péntek

NoCarb mindenttudó tésztája

Egy tészta, két csiga. Volt már régebben hasonló receptem, az egy tészta két pizza címmel. Ott is csináltam azonos tészta alapból egy édeset  és egy sósat. Most is ezt tettem.


Alaptészta recept:  WP_20170323_15_23_38_Pro


  • 250g ALDI krémes túró 0,2%-os, vagy a free from krémes túró, ki milyen használ

  • 90g NoCarb rost sütőmix

  • 0,5 dl kókuszolaj olvasztott

  • 10 g NoCarb sütőpor

  • 0,5 dl tej 7g friss élesztővel futtatva

Innen tovább sós verzióban: mehet hozzá csipetnyi só, oreganó, vagy amilyen alapot kívánsz, pl. kurkumás is lehetne.


Innen tovább édes verzióban: 50g eritrit (édesítő), mehet hozzá akár vanília vagy kakaópor is, és akkor kakaós lesz a tészta.


A kész tésztákat összegyúrjuk kézzel, akkor jó, ha már teljesen elvált az edény faláról és már a kezeden is alig van. Akkor letakarva meleg helyen pihentetjük fél órát – órát. Kicsit meglazul majd a NoCarb sütőpor segít neki. Jöhet a nyújtás.


A nyújtáshoz pici rostmixet még használhatunk, hogy tudjuk nyújtani. Többször nyújtottam, hajtottam, nyújtottam, hajtottam. A csigákhoz téglalapot nyújtunk és a rövidebb oldalánál fogjuk majd tekerni, hogy jó csigás legyen. WP_20170324_13_20_46_ProÉrdemes a tésztát két részletben nyújtani. 6-6 db csiga lesz belőle.


A képen fél adag sós tésztából készült csigákat látsz.


A kakaós csigákhoz a töltelék: olvasztott kókuszzsírral megkentem a kinyújtott tésztát és rászórtam a porrádarált eritritet és a holland kakaóport.


A sajtos csigákhoz töltelék: krémsajt (bármilyen) elkentem, majd zöld pestót kentem rá és apróra vágott medvehagymával szórtam meg. Feltekertem óvatosan és 6 felé osztottam.


Sütőpapíros tepsire helyezzük a csigákat, tojással megkenhetjük, vagy reszelt sajtot szórhatunk rájuk. 170 fokon kb. 30 percig sütöttem. Hagyom kihűlni és papír zacskóban tárolom. Nagyon finom, másnap is puha marad.


 


Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!

 



NoCarb mindenttudó tésztája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...