2014. február 1., szombat

Milyen érzés edzeni? - visszajelzések megfogalmazva :)



Egy kedves "távedzettem" visszajelzéseiből idézek most nektek:


Hátizom – lehúzás tarkóhoz széles fogással  - kínlódva megy, de szeretem
Tricepsz – felső csigás letolás kötéllel – meghalok, de csinálom
Hasizom – ferde padon felülés – utálom
Levezetés – 8 perc kerékpározás – boldog vagyok, hogy vége és végig csináltam




Bemelegítés – ellipszis tréneren 5 perc  - itt még lelkes vagyok

Combizom – Kitörés keretben – küzdelem
Vádli – ülve vádli gépen – majd bele halok, de csinálom
Hasizom – labdán hasizom egyenesen – hogyénezthogyutálom
Hasizom – labdán hasizom ferdén – itt már sírok
Hasizom – lebegő hasizom padon – az előbbiekhez képest ez mennyország
Levezetés – kocogás 8 perc – ez a napot is túléltem

 

Bemelegítés – bicikli – jajj de jó lesz a mai edzés
Mellizom – tárogatás mellgépen – a Jóisten kihagyta belőlem a mellizmot
Mellizom – mellgépen nyomás – az erő velem van, de bírom
Tricepsz – lenyomás rúddal – kínlódva végig csinálom
Tricepsz – kinyomás fej felett súlyzóval – itt már sírok
Levezetés – kocogás – királyság! ezt is túléltem! 




Bemelegítés – korizás – csúcs ez a reggel
Lábizom - Keretben kitörés – pffff…
Hasizom – gépen haránt hasizom – szerintem belőlem kimaradt a hasizom
Levezetés – kocogás – csúcs, hogy végig csináltam






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...