2014. február 13., csütörtök

Tojásfehérje felfújt

Naponta gondolkodom azon, hogy miképpen lehetne a tojásfehérjéket finomságra használni.

Nem akartam túlbonyolítani a dolgot, így egy fehérje felfújtat hoztam összebelőle:

6 db tojásfehérje
30gr marcipános peak whey  protein
1 kis kupak mandula aroma
1 pici szódabikarbóna
update folyékony édesítő


A tojásfehérjéket kemény habbá vertem. A proteint fokozatosan hozzáadtam, végül az édesítőt és az aromát is. A sütőpapírral bélelt sütőbe öntöttem (mert még a kanalazással szem akartam bíbelődni). Egyébként ha látványosabb dologra vágysz, akkor szilikonos muffin formába kanalazhatod.
170 fokos előre melegített sütőben kb. 20 percig sütöttem.

Tetejére cukormentes gyümölcsszósz, lekvár illik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...