2014. október 12., vasárnap

Kelbimbós márványsajtos csirkemell (ketogén)

Hozzávalók:

 400gr csirkemell,
450gr kelbimbó
200gr márványsajt (gorgonzola)...
2 dl főző tejszín
1 gerezd fokhagyma
5dkg trapista sajt reszelve
só, bors, kedvenc fűszerek

A húst csíkokra vágtam, fűszereztem és félig megsütöttem, engedtem, hogy a levét kiengedje és elpárologjon, a fűszerezett kelbimbót megpároltam. A gorgonzola sajtot kockákra vágtam, a fokhagymával kisedényben a tejszínnel addig főztem, míg a sajt elolvadt. Az egészet egy tálba tettem, lehet rétegezni is, én összekutyultam és 200 fokon a sütőben 20 percig sütöttem, majd a reszelt sajtot a végén rászórtam és megpirítottam.

Ez kb. 4 óriási adag. Egy adagban: 645 kcal, szénhidrát 8g, zsír 41g, fehérje 52g.
 
Apa ehet egy egész adagot, anya és a gyerekek szerintem féladaggal is bőven jóllaknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...