2014. december 10., szerda

Karácsony szaloncukor nélkül?! Soha!!!

Az eredeti receptet Oláh Vivien facebook oldalán láttam meg hetekkel ezelőtt. Akkor elhatároztam, hogy ezt meg fogom csinálni, mert a kedvesem minden évben megvetette velem a M... csokoládé gyár marcipános szaloncukrát, ami se nem csoki, se nem marcipán, csak éppen valami szépen csomagolt cukortömeg, úgyhogy idén én készítem a marcipános szaloncukrot neki (és magamnak!).
Eljött az idő!
A recept nem más, mint 20dkg darált mandula, 3ek. mandula aroma, 6ek víz és 3 ek darált eritrit.
Ezeket összegyúrtam és előkaptam a bon-bon készítő szilikon formákat.
Elkészítettem a csokimázat kókuszzsírból és cukormentes holland kakaóporból.
Fantázia beindít és... amik elkészültek:
Aszalt szilvás marcipános
Aszalt áfonyás marcipános
Sima marcipános
Mandula darabos marcipános
Áfonya dzsemes marcipános
A maradékból pedig protein szeletet készítettem:
Hozzátettem még egy adag vaníliás protein port, kicsi vizet, meggyúrtam, formára igazítottam, megszórtam a tetejét manduladarabokkal, fólia alatt jól belenyomkodtam a darabokat, majd a csokimázt ráöntöttem.
Hát mit mondjak, nem fogja kibírni karácsonyig, addig újra meg kell majd csinálnom :)
Egészséges, cukormentes, valódi mandulából és  valódi kakaóból készült bon-bonok.

Kövess a facebookon is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...