2014. november 13., csütörtök

Laza lábazás 1 órában... nincs lehetetlen

Amit ma műveltem... hát az sem volt semmi.
Természetesen, mint mindig a felénél elkezdtem utálni magamat.
Menetrend:
3 perc taposás 9-es fokozaton, aztán alsó csigáról láblendítés: 20kg 10x, 25kg 8x, 30kg 6x, 15kg 15x majd lábcsere. Hú, ez jó -gondoltam... 3 perc taposás 9-es fokozaton, majd újra alsó csigás láblendítés, mint az előbb, ez már nagyon fájt, itt arra gondoltam, hogy ez jó így, végig egy órán át ezt a két gyakorlatot váltakozva csinálom, míg van rá időm, és újra mentem a taposóra:  3 perc taposás 9-es fokozaton, újra alsó csigás láblendítés, még mindig ugyanúgy, mint az előbb, ekkor kezdtem el utálni magamat, és elmentem újra a taposóra 3 perc, 9-es fokozaton, ahol kitaláltam, hogy ez így unalmas lesz, úgyhogy csinálom a combfeszítőn a fordítva beállós láblendítést (Michell Lewin módra). 3 percem után elkezdtem a combfeszítőn a láblendítés, annyira fájt már, hogy úgy, ahogy voltam leguggoltam... és ekkor döbbentem rá, hogy ez a póz így a sissy guggolás póza. Arébb raktam a súlyt maximumra, hogy legyen ellentartása és már csináltam is. Ez szuper, végre van megoldás a sissy guggolásra!
www.vidfit.hu
VIDfit
Na, akkor jött az újratervezés.
Csináljunk köredzést!
Tehát sorban adottak voltak a gépek:
Vádlizás ülve, combfeszítőn lábnyújtás ülve, combfeszítőn fordítva beállva láblendítés, combfeszítőn fordítva beülve sissy guggolás, fekvő combhajlító, ülő combhajlító, belső comb összezárás, külső combra távolítás, majd alsó csigán láblendítés közepes súllyal, itt már nem variáltam és taposás 3 perc... ez valami gyilkos sorozat volt. A súlyokat nem részletezem, mindenből annyit csináltam, amennyit bírtam, egyiket sem számoltam, csak csináltam...

Aztán lejárt az időm, indulnom kellett, és így telt el a mai egy órám az edzőteremben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...