2015. május 17., vasárnap

Az utam idáig IV. rész


2014. szeptembertől - 2015. márciusig a cél előtt egy hónappal


Kövess a facebookon is!


Amit a tükörben láttam: na, akkor hajrá, itt az utolsó fél év és még nagyon el vagyok maradva!


Amit a mérleg mutatott:  felmentem 66kg-ig decemberben, és onnan kezdtem diétázni.

A sok-sok olvasás megtette hatását. Végre komolyabban vettem a dolgot. Meg van az alap, amit stabilizálok és letisztítom. Ez volt a féléves tervem. 

Kreatint és edzés előtti formulát is mertem használni a szénhidrát fogyasztás mellett, sőt még carboxot is tettem a tejsavó fehérjébe. Aminosavakat folyamatosan, majd januártól  zsírégetőket is fogyasztottam. A kiegészítők közül az omega 3 sem hiányozhatott soha.

2015. március 25.
Edzéseim: heti 5 kemény súlyzós edzés. Nagy súlyok közepes-alacsony ismétlések. Aerob heti 1-2 alkalommal vagy hétvégén, vagy kar edzés után,amikor még maradt energiám.

Étkezésem kb. 2000kalória
reggeli ébredés után rögtön: egy pohár citromos víz, glutamin, bcaa
reggeli: 50-100gr zabkása proteinnel, vitaminok, kávé üresen vagy kókusztejjel, ha a kalória mennyiség megengedte

tízórai, ebéd: hús, zöldség,100gr főtt  rizs (köles, bulgur, barnarizs, pufi rizs)

uzsonna, vacsora : hús és zöldség (láb, vagy hátedzés után uzsonnára is ettem szénhidrátot)

Edzés előtt: aminosavak, energizáló, zsírégető
Edzés közben: aminosav, CaMg pezsgőtablettás ital
Edzés után: protein (tejsavó vagy marha ) és szénhidrát

Lefekvés előtt 100% casein vagy túró

Csalások: rengeteg, felsorolhatatlan, melyek után természetesen jött a gyomorgörcs, de nem érdekelt, hiszen tudtam, hogy majd januártól lefogyom. Ha most nem eszem, miből fogok fogyni?! – nem jó gondolat, ne tanuld meg!!!

evés az utóban
Mindent vezettem a kalóriabázisban és kiszámoltam előre a mennyiségeket, mértem, számoltam, előre terveztem, vittem magammal. Tudtam, hogy nem biztos, hogy hazaérek evésidőre, így inkább vittem magammal, ha kellett hűtőtáskában. Sokszor ettem az autóban egy parkolóban kézzel, mert villát elfelejtettem vinni magammal. Semmi nem számított.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...