2015. május 17., vasárnap

Az önmegvalósítás teljesítve

Kérlek olvasd el az idáig vezető utat.



Toldi Zsuzsi 2008/2013 és én 2015 - küldetés teljesítve

Az ígéret úgy szólt, hogy az első fotón szereplő Toldi Zsuzsi testét el kell érnem.

Természetesen senki nem tudja egy másik valaki testét "lemásolni", de egy szintet akartam megütni, aminek eredményével meg vagyok elégedve. Sokat dolgoztam, sok lemondással járt és nagyon tetszett a végeredmény!

klikk a képre a VIDEÓért
https://youtu.be/nGKzHM8KlO8

Hogy lesz-e még?
Nem tudom, talán!
Ha, igen, akkor tudni fogtok róla ;)

Kövess a facebookon is!

Köszönöm a támogatást mindenkinek!

2015/04/26 Zsuzsi és én / Fitbalance




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...