2015. május 27., szerda

Egy tányér... de mi kerüljön rá?

A legtöbb félre evés abból adódik, hogy unalmassá válik a saláta.

A saláta alapja általában egy negyed fejnyi jégsaláta és vagy egy konzerv tonhal, vagy tíz dekányi natúr sült husi.

Variálhatjuk, ahogy én szeretem alapon, biztos vagyok benne, hogy mindenki talál magának ötletet a mai vacsorához. Egy nagy bögre finom gyümölcs tea illik hozzá, így a napi folyadék igény is meglesz.



Tükörtojásos saláta
Madársaláta, natúr husi vagy tonhal, egy tükörtojás, jó serpenyőn sütve, olaj nélkül, hiszen bőven elég a sárgája. Bármikor ehető és a tojástól nagyon jó íze lesz. Egy tojássárgájába még nem halt bele a világ, sőt én azt gondolom, hogy naponta 1-2 tojássárgája hasznos zsírsavakat tartalmaz, nőknél elengedhetetlen.


Diós saláta
Saláta, natúr husi, ez csirkével vagy pulykával a legfinomabb. 5 egész dió összetördelve, egy evőkanál joghurt, pár csepp édesítővel és egy nagy evőkanál cottage cheese-zel kikeverve. Ha belefér, pár kocka sovány sajt is mehet bele.

Tonhal saláta lime-mal
Saláta, egy konzerv tonhal és egy fél lime leve a joghurtba, lenmagot szórok még rá és isteni finom!



Sonkás-tojásos saláta
Saláta, főtt tojás, 10dkg sonka, egy kis paradicsom


Édes saláta, reggelire
Zöldségek, egy evőkanál agave szirup vagy méz, mandula, fél alma kockázva, füstölt lazac 2-3 szelet wasa fibre kenyérrel



Magyaros saláta
Jégsaláta, light mozarella, 3 karika házi kolbász pirítva, 2-3 szelet lilhagyma





Rukkolás saláta
A rukkola szerintem paradicsommal a legfinomabb. Tehát egy paradicsom és fűszeres sült csirkemell mehet rá a rukkolára. Isteni finom!






És ha csak rágcsálni szeretnél este, akkor én így szoktam
kígyóuborka, paprika, mandula, dió és natúr joghurt zöldfűszerrel






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...