2015. május 20., szerda

Update idején

Az update módszerrel kapcsolatos tapasztalataim.

Az utam idáig fejezetekben láthattátok, hogy mikor ettem a kódok alapján. A legelején, így van. Akkor, amikor még 10 kiló felesleg van rajtunk, vagy netán ennél is több, akkor a kódok nagy segítséget nyújtanak abban, hogy egyáltalán az életmód-váltás felé elinduljunk.

Ahogy én csináltam (az akkori 4 évvel ezelőtti kódok alapján)?
- ami cukros és lisztes, az 3-as kód, tehát délig ehettem
így én volt, hogy sima kakaós csigát reggeliztem, vagy maximum teljeskiörlésűnek árult kenyeret, zsemlét vajjal és sonkával, esetleg diétás lekvárral. Ebédre rendeltem az update ebédet. 

- ami közepes kategória volt, azaz 2-es kód, azt ehettem délután 15 óráig
ilyen volt nálam gyümölcs, fagyizás, a diabetikus termékek, amelyek fruktózosak voltak

- ami pedig 1-es kód volt, azt ettem vacsorára
ilyenkor már nagyon odafigyeltem, ez volt az első szigorú lépés az életmód-váltás felé, amikor lemondtam a vacsorára pékáru, vagy vacsorára pizza evésről. Maradt a zöldség, hús, sajt, sőt még a kolbász, virsli is. 

Norbi szerint zsír a barátunk, tehát mindent zsírosan ettem, a tejet, a tejfölt, a tejszínt, a sajtot is.

Elolvastam motivációnak akkoriban 2011-ben, többször is Norbi Titok c. könyvét, melyben leírta, hogy napi kétszer, sőt akár háromszor is edzett, azért, hogy lefogyjon.

Ahogy én csináltam:

Délelőtt folyamán, amikor Domán még kicsi volt, a délelőtti alvás idejében vagy egy Réka DVD-re tornáztam 45-90 percet, vagy futni mentem a babakocsival együtt. Aztán elvégeztem a házi munkát, délben hoztam haza Matyit az oviból, délután jó esetben aludtak a gyerekek, ekkor újra tornáztam insanity-t csináltam, mert ez csak 20 perc volt, aztán este, mikor apa megjött, akkor hetente többször leléptem futni. Voltak napok, amikor valóban mind a három mozgás belefért, de kettőre mindig jutott időm.

Később, amikor Domán is ovis lett, akkor közvetlenül oviba beadás után mentem futni, aztán délben még egy Réka torna, vagy insanity és este egy futás. 

Persze, akkor 4 éve még nem volt ennyi update termék, talán a liszt és a tészta létezett, és azt használtam is, a lisztet alig, mert végül rájöttem, hogy nem is kell semmihez, hiszen a főzeléket saját magával, azaz a benne lévő zöldséggel sürítettem, süteményt nem sütöttem, így nem volt rá szüikségem. A tészta pedig finom volt, azt sokszor vettem, és ha épp túrós tésztát akartam enni, nagyon ritkán, akkor azt használtam. 


Utána jöttek az update péksütik, ezeknek kiváltképpen örültem, hiszen végre ehettem finom édességet. Édességfüggőként elég nehéz diétázni. De az update csokik, kekszek, túrórudi, puding, joghurt, müzli szelet nagyon jól jöttek. 

Idővel a kekszet zabpehelyből megcsináltam, a túrórudit elkészítettem.

Szerintem ez egy jó átállás a megszokott magyaros étkezési szokásról egy egészségesebb, diétásabb életmódra, amivel nem mellesleg néhány felesleges kilótól is meg lehet szabadulni. 


Ezzel a módszerrel, hogy a kódokra figyeltem, és közben mozogtam napi 2-3 alkalommal, hihetetlenül gyorsan leadtam 10-15 kilót, de sajnos az izomzatom sem maradt meg, ami tulajdonképpen azt sem tudom, hogy volt-e, mert soha nem láttam a vastag bálnazsír alatt.

Azt nem próbáltam ki, hogy a módszerrel a már elért eredmény megtartható-e. De nyilván igen, sőt, ki is fogom próbálni!

Én néha - néha eszem update termékeket, általában akkor, ha valaki hoz nekem. Magamtól nem csinálok ilyet, akkor inkább egy protein csokival bűnözök, de továbbra is a schwarz kakaós csiga a kedvencem.  

A termékek nagy részét egyébként (még) ki sem próbáltam. Nem vettem lekvárt, mogyorókrémet, diókrémet, ketchupot, és egyéb szószokat, üdítőket.

Olvasd el a teljes történetet, évről évre!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...