2015. június 28., vasárnap

Almás fahéjas zab reggeli

Újra itthon, így végre jöhet valami finom  zabos reggelire.

Nem tudtam, még mi lesz az eredmény, csak úgy elkezdtem, így lett egy sima zabkásából végül zablepény almás fahéjas verzióban.



Hozzávalók:

50gr (vagy 30gr) zabpehely
15gr protein
1 tojás
forró víz
fahéj
egy kisebb 100gr alma reszelve
tál, inkább nagyobb, mint kisebb, hátha nem fog beleférni a kicsibe. 


A tálba 50gr zabpelyhet tettem, de diétázóknak mehet 30gr-os verzióban is, hozzátettem a fél adag 15gr proteint és ráöntöttem a forró vizet. Amíg megszívta magát, addig gondolkodtam tovább, mit tegyek bele? Akkor láttam meg a fonnyadozó almát a tálban, lehámoztam, nagy lyukú reszelőn lereszeltem, rátettem a zabkására. Éretem, hogy valami még mindig hiányzik, akkor tettem rá a fahéjat. Ekkor így nézett ki, de nem ettem meg, hanem folytattam tovább, tettem hozzá egy tojást is. 



Még mindig nincs vége, mert jött a palacsintasütő, és kisütöttem lepénynek. Nem tettem a sütőre az egészet, mert közben arra jutottam, hogy a lepény tetejére még ráteszem majd a maradék zabkását. Szóval lassú tűzön, nagyon türelmesen kisült a lepény, de nem tudtam megfordítani, így csak félbehajtottam és rákanalaztam a maradék kását. Szépen feldíszítettem, mert nekem fontos, hogy miként van tálalva az étel.


Nagyon jól nézett ki és nagyon finom is volt.

Tápértéke 50gr zabpehellyel és 100gr almával (magas napon ideális!)
415 kalória. 51 gr szénhidrát, 32gr fehérje, 10gr zsír

Tápértéke: 30gr zabpehellyel és 50gr almával (közepes és alacsony napn is jó lehet reggelire!):
311 kalória: 31gr szénhidrát, 29gr fehérje, 8gr zsír





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...