2015. június 18., csütörtök

Mandulás csokis muffin


Szóval ez úgy volt, hogy... én is édességfüggő vagyok.


Így még nehezebb tisztán, és okosan enni. 

Szerencsére most több okom is van a sütemény sütésre:
Elsőként:  a legkisebbik uncsitesót a pocakjában hordó sógornőmnek ma van a születésnapja.
Másodszor:  a sok-sok unokatesó közül a legnagyobbik holnap ballag az általános iskolából.

Most közhelyesen megjegyezhetném, hogy milyen gyorsan telik az idő... de nem teszem, mert nem ez számít, hanem az, hogy még milyen sok szép év vár ránk, és még annyi mindent meg kell élnünk. Ezért is fontos, hogy a cukor és liszt helyett mást használjunk egy finom sütemény elkészítésénél.

Mindenképpen proteines muffin, mert az 10 perc alatt kész van, és 8 perc alatt fog elfogyni.


Akkor jöjjön a recept:


2 db tojás

2 adagoló kanál protein (nekem egy tejsavó és egy kevert alapú)
5gr szódabikarbóna (egy teáskanál)
3gr holland kakaópor (egy teáskanál)
25gr darált mandula (találtam a fiókban, így beletettem)
50gr kókuszzsír felolvasztva
5gr útifű maghéj (ennyi volt a zacsi alján)
20gr kókuszliszt
65gr mandulatej (így sikerült)
ha szükséges, akkor édesítő (én a DW 4:1-t, vagy másnéven Negyedannyit használom)
mindegyik tetejére egy-egy szem mandula -ezt ne keverd hozzá!

Akkor mindent össze kell keverni, és szilikon formába töltöd, mindegyik tetejére egy-egy mandulát tettem. 15 perc alatt 170 fokon kész lett.

Tápértéke: 20 db kicsi muffin lett belőle: 
62kcal, fehérje: 3,7gr, szénhidrát: 1,1gr, zsír: 4,7gr (ezt lehet csökkenteni, ha nem teszel rá mandulát)


Hogy ne maradj le a többi finomságról, kövess a facebookon, kérj értesítést az oldal bejegyzéseiről,
 illetve iratkozz fel Google+ csatornámra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...