2015. június 17., szerda

A szerda egy pihenő nap volt valamikor

Mai napom régebben még pihenő nap volt, mára már aerob és hasizom - napnak nőtte ki magát.

Szóval amit ma megtettem azért, hogy nagyon jól nézzek ki a strandon, ha végre újra nyár lesz:

15 perc taposógép
30 perc fatburning lépcsőzőgép - imádom!!!!
20 perc hasizom bosu labdán, melyből egy kis ízelítőt is hoztam nektek:

Íme a videó:


Sima hasprés 30x, egyik láb tart a levegőben vízszintesen 30x hasprés, másik lábbal ugyanígy. Ezt a kört 4-szer csináld végig. A hasprés helyes kivitelezésénél figyelj a kéztartásra és a fejedre. Arc a plafon felé, könyökök távolítanak egymástól, hüvelykujjad az állad alatt, kézfejed a füled mögött! 

Ehhez a mai menümet, már feltöltöttem a facebook oldalamra, amit itt találsz.


Délután a Sway Tánciskolában jártam, ahol Marcsimnak segítettem a jövő heti edzőtáborhoz gyakorlatsort összeállítani. Pihenésem után újra meglátogatom őket és megnézem a gyerekeket, hogy megy nekik. Három csoportra osztottuk a gyakorlatokat: gyorsaságot, állóképességet és erőt fejlesztő gyakorlatok. Mindegyik más-más napra tervezve. Remélem sikerül a gyerekeknek mindet végig csinálni.

Holnapra és holnaputánra pedig mindent kisütöttem, megsütöttem, lesütöttem:

Menüm csütörtökre:
Reggeli 30gr zabpehely és protein shake

Tízórai: cottage cheese

Ebéd: 150gr (nyersen mért!) csirkemell + 40gr (nyersen mért) barna rizs
Uzsonna, vacsora: pirított csirkecsíkok tojásos spenóttal (összesen nyersen mért 300gr csirke, 220gr spenót, 1 tojás)

Menüm péntekre:
Reggeli 30gr zabpehely és protein shake
Tízórai: cottage cheese + 1 alma
Ebéd: 150gr (nyersen mért!) csirkemell + 3db wasa fibre
Uzsonna, vacsora: 150-150gr csirkemell +  nyers zöldségek, saláta

Apának is készítettem finomat:
Csütörtökre sajtos-sonkás csirkemell kesudiós kelbimbóval és barna rizzsel. Péntekre pedig sajttal töltött csirkemell baconba tekerve, csípős wok zöldségekkel és barna rizzsel.

Iratkozz fel a Google+ csatornámra, hogy ne maradj le jövő héten sem a bejegyzésekről!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...