2015. július 8., szerda

A női mell titkai


cici nélküli állapotban 2013
Segítség eltűnt a mellem! Nem akarok pasis lenni! Mit csináljak?

A nők és a férfiak edzése közötti különbség nem csak abban rejlik, hogy más súlyokat használunk, más gyakorlatokat alkalmazunk, más az ismétlés száma, hanem más a célunk is. Nap, mint nap hallani, hogy nem akarok olyan izmokat, mint neki és neki van. Nem is lesz, hiszen a női hormonrendszer soha nem fogja megengedni, hogy akkora legyél. Hacsak nem használsz hormonrendszert befolyásoló szereket.

Tévhit az, hogy a női melledzéssel, a mellek majd feszesebbek lesznek, nem fognak lógni, esetleg izmot építünk a lógó bőr alá! Na, ilyen sajnos nincs. A mell egy laza kötőszövetű zsírszövet, ami, ha fogyókúrázunk, diétázunk, és edzünk, akkor el fog fogyni. Természetesen vannak itt is szerencsés alkatú hölgyek, akiknek bizony még akkor is marad, ha 20-30 kilótól szabadult meg az elmúlt 1-4 év alatt.


A hát-mell edzésével azonban a helyes, görnyedt testtartás javítható, tehát a nőknek is szükséges a hát és a mell izmait edzeni, fejleszteni, akár nagyobb súlyokkal, kisebb ismétlésszámokkal is.

A többi testrészről fenék, comb, has a zsírt eltűntetni edzéssel nem lehet. A megfelelő időben végzett aerob edzéssel, helyes táplálkozással, diéta betartásával a zsír eltűntethető, majd, illetve ezzel egyidőben az izmok edzésével ezek a területek feszesebbé, szebbé tehetőek.

Genetika nincs! Dehogyis nem! Vannak alkati típusok, akiken lehet formálni, de az alapok adottak. Van, akinek keskenyebb a csípője, a csontozatod nem változtatható meg. A szélesebb csípőjű hölgyeknek a felső testüket többet kell edzeni, hogy az erősödjön és így a test összképe arányosabb legyen. Ilyen vagyok én is!

A képeken látható a különbség. Én is lefogytam a melleimet. Arra szintre jutottam, hogy már nem is akartam lehajolni, mert tejes-zacsi érzésem volt. Utáltam a tükörbe nézni. Iszonyú szép testem volt, csak a melleim hiányoztak. Lapos voltam. Push-up melltartó is nagy volt rám. Mindig hézag volt a fürdőruhám és a melleim között. Borzalmas érzés ez egy nőnek. Van ismerősöm, akinek akkor is szép nagy maradt a cicije, amikor fogyott 10 kilót, és van olyan, akinek rögtön onnan hiányzik a 10 kilóból két kiló.

cicivel műtét után egy évvel
A műtét óta ezt - a fenti képen is látható - kedvenc hasizom gyakorlatot viszont nagyon nehezen tudom megcsinálni. A műtét egyébként szuper gyors volt. Utána pár napig anyukám jött segíteni. Fura mozgásom volt, nem tudtam hajam mosni. De ötödik napon egyedül vezettem az autót és mentem vissza varratszedésre. Ez is típus kérdése! Én jól viselem a fájdalmat, nem nyűgösködöm és hamar gyógyulok. A szülés sem viselt meg! Kitartó vagyok és mindent túlélek. Nem féltem tőle, a cél lebegett a szemem előtt. Az, hogy tudtam, ez csak ideig-óráig tart, el fog múlni és azt várom, hogy végre "használhassam". Teljesnek érzem magam, és bátrabban nézek a tükörbe. Normális a testképem. Alul és felül van rajtam "anyag". Van combom, van fenekem, és van mellem is. Ez a három dolog kell egy nőnek, ahhoz, hogy nőnek érezhesse magát testileg mindig, minden körülmények között.

Sajnos manapság nem olcsóság melleket csináltatni. De megéri. Én év elején jeleztem a férjemnek ilyen irányú igényemet, abban az évben elmaradt a családi nyaralás. De azóta sokkal jobban érzem magam. Ez fontos! Ha lelkileg nem vagy jól magaddal, akkor azt a környezeted is érzi. Jön a depresszió és az ingerültség. Nem éri meg! A szilikoncici viszont megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...