2015. július 9., csütörtök

Update1 Cola tesztelés

Nem véletlenül mentem ma a Dunakeszi Auchanba. Hiszen nekem ott van a legközelebb az Update1 Pékség. Ráadásul szerintem az egyik legjobb Update1 Low Carb Shop és Bistro. Igazán kedves kiszolgáló személyzettel. Imádom ezt a helyet. Van, hogy csak egy kávét kérek, de valahogy ott jól érzem magam.

A bevásárlást követően bementem most is.

Majdnem el is felejtettem, hogy a Colát meg kell kóstolnom. A kettő közül a simát választottuk, meg így a legkönnyebb az összehasonlítás. A Pepsit minden közül felismerném ihatatlan ízéről. A Coca Colát nem lehet überelni. És most akkor lássuk az Update1 cola terméket, ami steviával ízesítve. A steviát sem kedvelem, mert valami kesernyés íze van. Na, mi lesz ebből, gondoltam.

És láss csodát, ezt full Coca Cola ízű! Életke (a férjemet hívom így) is velem volt, ő is megkóstolta, tényleg Coca Cola!
- Hogy csinálta? - kérdezte. Mondom: -Mit?
- Hát Norbi ezt a kólát!
- Biztos fizetett a Coca Colának a receptért... ;)
- Áááá, a Coca Cola azt nem adja ki! - mondja ő magabiztosan és tök komolyan.
- Teljesen mindegy! Ez tényleg totál Coca Cola ízű Update1 Cola!

A legjobban a Coca Cola light-hoz tudnám hasonlítani az ízét, ami szerintem sokkal ihatóbb ízét tekintve, mint a Coca Cola zero!

Norbi! Ehhez csak gratulálni tudok! Valóban nagyon jó! Legközelebb a narancsosat is megkóstoljuk.

És most sem maradt el a nyár kedvence az Update1 Cake Bite. De most az epreset kóstoltam. Ez is csúcs, de maradok a csokis verziónál.


Mellékesen megmutatom mi van a kosaramban:


Saláta, cottage cheese, slim vollkorn kenyér, tofu, cukkini, túró, Bovo tojásfehérje, mirelit zöldségek (brokkoli, kelbimbó, spenót) sok-sok hús, és tojás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...