2015. július 11., szombat

Amikor nem sikerül a csokis kocka...

Találtam egy receptet már nem tudom, melyik oldalon. 
Íme a recept és a hozzá tartozó fotó.


Csokis kocka 


120gr protein
1 evőkanál holland kakaópor
1 evőkanál eritrit
60gr darabolt mandula vízbeáztatva
2db sárgabarack lehéjazva áztatva
60gr kókuszolaj
vanília aroma

Az egészet egy éjszakás áztatás után összeturmixoljuk és egy lapos tálba öntjük, majd a hűtőbe tesszük. Amikor megszilárdult a kókuszolaj, akkor összedaraboljuk.

Ugye, milyen jól néz ki, és jó a recept is. El is készítettem, ahogy az írva van. Másnap még mindig csak egy ragacsos masszám volt. Mit csináljak én most ezzel. Csak nem hagyom kárba veszni a sok proteint meg mandulát, amit áztattam egy éjjel és hűtöttem egy másik éjjel. Két éjszakám is ráment és semmiféle csoki nem lett belőle. 
brownie muffin

Elővettem a cukkinit, mert, nyáron mindig kell, hogy legyen cukkini itthon. Lereszeltem, kb. 450gr cukkinit, kinyomkodtam alaposan a levét, hozzákanalaztam a masszát, ami a fenti recept szerint nem sikerült. Tettem még bele 3 kicsi tojást (ha van M vagy L méretű, akkor 2 is elég!) fél zacsi sütőport, és még egy evőkanál kakaóport és egy kanál útifű maghéjat. Mini szilikon muffin formákba töltöttem és 170 fokon 15-20 perc alatt készre sütöttem. Finom! 

Életem - a féjrem, a tesztelőm -  szerint olyan, mint egy csoki fagyi, csak meleg.


A chia magos brownie így készült:

Ami pedig nem fért bele a 24 db kicsi muffin formába, abból készítettem egy lapot. Sütőpapíros 20x30cm-es tepsibe öntöttem, 15 percre betettem a sütőbe. Majd kivettem és hagytam hűlni. Addig elővettem a chia magokat és 3 evőkanálnyi chia magot tettem 2dl kókusztejbe és betettem a hűtőszekrénybe. Amíg a piskóta kihűlt, a magok megszívták magukat és ezeket alkottam belőle.

Chia magos brownie

Chia magos pohárkrém
Összesen a hozzávalók:
120gr protein
2 evőkanál holland kakaópor
1 evőkanál eritrit
60gr darabolt mandula vízbeáztatva 
2db sárgabarack lehéjazva áztatva
60gr kókuszolaj
vanília aroma
3 kicsi, vagy 2 nagy tojás
1 ek. útifű maghéj
fél zacsi sütőpor
3 ek. chia mag
2 dl kókusztej

Mégtöbb receptért és edzésekért kövess a facebookon is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...