2015. július 30., csütörtök

Csokis diós energia keksz


Egy kis keksz,ami edzés előtt elegendő energiát biztosít és nincs benne finomított cukor. Lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaz és telis tele van erővel, finomsággal!


150gr zabpehely aprószemű
75gr kókuszzsír megolvasztva
eritrit ízlés szerint
2 evőkanálnyi lenmag-szezámmag-napraforgómag keveréke (spar salátamagok)
fél dl forró víz (magokat ebbe áztasd bele!)
100gr alma reszelve
2 evőkanál holland kakaópor
3gr szódabikarbóna
15gr darabokra tördelt dió
10gr Update 1 sütihez való étcsoki

Először is a vizet forrald fel és tedd bele a magokat!
A zabpelyhet, az eritritet, a kakaóport, szódabikarbónát, diót és a csokidarabokat elkevertem egy tálban. Hozzáreszeltem az almát, majd a végén a vízben ázó magokat. Hozzáöntöttem a végén a megolvasztott kókuszzsírt. Az egészet összekevertem és betettem a hűtőbe.

Közben elkészítettem a magos nasizós kekszet és a banános kókuszcsókokat is.

Sütőpapíron 170 fokos sütőben 15 perc alatt sütöttem meg. Csak ha kihűltek, akkor vedd le a papírról.



24db korong lett belőle: kalória 63,77, fehérje 1,3gr, szénhidrát 5,3gr, zsír: 4,3gr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...