2015. július 29., szerda

Magos nasizós keksz

Valamit ropogtatni volt kedvem. Így megint olyat készítettem, ami a mindent bele elv alapján készült.

Íme a hozzávalók:

80gr napraforgómag (hántolt, sótlan)
30gr tökmag (hántolt, sótlan)
késhegynyi szódabikarbóna
3-4 evőkanál víz
5gr chia mag
14gr aprószemű zabpehely
14gr Zero 6 lisztkoncentrátum
1 tojás

A napraforgó- és tökmagot serpenyőben zsírnélkül megpirítom. A pár kanálnyi vizet felmelegítem és ráöntöm a chia magra, hagyom állni, míg a magok pirulnak.
Közben kimértem a többi hozzávalót.

A megpirult magokat még tálba tettem és botmixerrel félig összedaráltam, hagytam darabokat is benne. Mindent összekevertem és betettem a hűtőbe kb. fél órára. Közben megcsináltam a kókuszos-banános csókokat.


A kivett masszából 17 db kis golyót tudtam formázni vizes kézzel és sütőpapíros tepsibe tettem, lelapítgattam. 200 fokos sütőben 10-12 perc alatt sütöttem meg.

Tápértékek: ( 1db) 52kcal, fehérje: 2,4gr, szénhidrát: 1,5gr, zsír: 3,9gr


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...