2015. július 31., péntek

NoCarb pizza rost sütőmixből

Gondoltam összedobok fél óra alatt egy finom pizzát. Sikerült, finom volt, (majdnem) elfogyott!

Régebben, amikor még egészségtelenül éltünk, rendeltünk diós sonkás pizzát. Most ennek egészséges változatát és nem mellékesen szénhidrát-szegény változatát készítettem el. Élesztőmentes, cukor- és lisztmentes. 

Nekem nincs (még) kesutejfölöm, és nem vagyok 100% paleo sem és 100% clean sem, tehát két kanálnyi hagyományos tejföl az egész pizza tésztára simán elmegy. 

Ezt a mennyiséget ketten próbáltuk megenni. Totál tele vagyunk! Egy szelet meg is maradt, még este meg fogom enni, de most képtelen vagyok rá!

Hozzávalók:

2 tojás
1,5dl víz
fél tasak sütőpor
2 ek. olivaolaj vagy kókuszolaj
50gr NoCarb rost sütőmix
oregano, himalája só, majoranna, bazsalikom, bors
ízlésszerint: fokhagyma

Feltét nálam: tejfölös, diós, sonkás
A tojást felverjük, hozzáadjuk a vizet, a fűszereket, a zsiradékot, a fűszereket, majd lassan hozzákeverjük a sütőport és a sütőmixet. Összekeverjük és vizes kézzel sütőpapírra, vagy szilikonlapra tesszük és tetszőleges formára tapicskoljuk.

A 250 fokra előmelegített sütőbe tesszük kb. 15 percre, ez idő alatt a feltétet elkészítjük hozzá.
100ml tejföl, 100gr sonka vékonyra vágva, 1 ek. reszelt parmezánsajt, pár szem dió és reszelt sajt a tetejére. Kivesszük, rápakoljuk a feltétet és visszatesszük a sajt pirulásáig kb. 5 percre.

A tésztája: 350gr = 550kcal, fehérje: 15gr, szénhidrát: 3gr, zsír: 53gr


A feltétet nem  számolom külön, mert ha mást teszel rá, akkor más lesz az értéke, azt kérlek számold hozzá. 

Vigyázz, nagyon finom!


1 megjegyzés:

  1. Megsütöttem. Mennyei!
    Úgy felpúpozodott sütésnél, hogy legközelebb pitának csinálom meg. Nagyon köszi a receptet.

    VálaszTörlés

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...