2015. augusztus 19., szerda

Black and White torta

Csináltam egy fehér piskóta, csokis krémes verziót is, de az olyan jó lett, hogy le sem fotóztam, elfogyott!

A második körben megcsináltam a kakaós piskótát fehér krémmel. Ilyet még nem ettél.

A szokásos módon elkészítem a rost lisztből a piskótát, amit most kakaósra és csokis proteinnel készítettem el.

50gr rost sütőmix a NoCarb Noodle-tól
2 tojás
2 adag csokis protein 
1 ek. holland kakaópor
fél csomag sütőpor
eritrit ízlés szerint
2 tojásfehérje felverve külön a végén hozzákeverve

Ezt én simán mikróban sütöm, de aki jól bírja a meleg,a sütőben is sütheti tűpróbáig. A mikróban pedig 600watton 3x1,5 percig sütöm.

A krém pedig csúcs, mert amúgy a tofut nem tudtam eddig semmilyen formában elfogyasztani.
Egyszerűen leturmixoltam a tofut, hozzá tettem a tiramisu ízű iso whey zero proteint, vagy lehet vaníliással is csinálni, egy kis édesítőt és némi vizet ha kell és végül utifűmaghéjat. 

Ezzel a krémmel kentem meg a piskótát.

Az egészet lehet tunningolni olyannal, hogy a tetejére még csokimázat teszel, de szerintem felesleges, én porcukor helyett glutaminnal szórom meg, mert imádom a glutamin ízét csak úgy is akár. 

Néha elgondolkodom, hogy hogy tudok ilyen gusztustalan lenni, de amúgy ez tényleg nagyon finom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...