2015. augusztus 16., vasárnap

Csak azt hiszed, de mégsem

Rájöttem, hogy miközben eszem egésznap finomságokat, azt hiszem, hogy mennyi szénhidrátot ettem meg. Közben nem is! - szokásomhoz híven ezt most jól "megaszontam".

1. ettem: 10 perces reggelit (3gr szénhidrát)
2. ettem: 1 nocarb zsemle + 2 tojás + 1 paprika (3gr szénhidrát)
3. ettem: 1 nagy doboz tonhal (aldi) + 2db nocarb zsemle + 1 paprika + 1 paradicsom (7gr szénhidrát)
4. ettem: 100gr mozarella + 1 paradicsom (4gr szénhidrát)
5. ettem: Csokikrém (30gr csokis protein + 1tk torras stevia nutella +1 tk mogyoróvaj + 1 tojássárgája) (3gr szénhidrát)
6. ettem: turmix (0gr szénhidrát)
Folyadék: napi 5 liter mentes sima víz

Egésznap lement 20gr szénhidrát és végig úgy éreztem, hogy milyen sokat ettem.

Azt hiszem meg kell mondjam, nem élet az élet a kis zsemlék nélkül. Ma reggel sajnos nem volt, bajban is éreztem magam. Mostantól 10-et sütök egyszerre.  


A múltheti nyaralós habzsi-dőzsi után 64kilót mérlegeltem, ma reggel pedig pontosan 7 nap múlva 61kg. Ez három kiló különbség. Nem olyan nehéz betartani az egy hét színtiszta étkezést, alacsony szénhidráttal, finomságokkal, zsemlével és édességgel.Ez centiben a derekamon mérve -2cm. 

A súly különbség pedig nagyrészt a felhalmozott víz elengedése a szénhidrát megvonás miatt, mert a sok CH megköti a vizet, sőt még mindehhez 40 fokos hőség is dukált. Így megint azt kell mondjam, hogy nagyon könnyű nekem, mert most csupán 25 fok van, és a CH is napi 20 körül van tartva, amit elég jól viselek. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...