2015. augusztus 3., hétfő

NoCarb tiramisu diétához is mehet!

Múltkor készítettem süteményt, aminek a széleit levágtam, hogy szép legyen a formája. A megmaradt széleket hagytam megszáradni, ha nincs időd megvárni, akkor a kész piskóta tésztát vágdos neked tetsző formákra és tedd be sütőpapíron a sütőbe, hogy száradjon. Nehogy ott felejtsd, ne égjen meg, csak száradjon meg! 

A piskóta tésztához tiramisu ízű iso whey zero proteint használtam! 



Piskóta két adaghoz:

1 tojás
10gr NoCarb rost sütőmix
15gr protein
1fél kk. sütőpor
10gr kókuszreszelék
20ml mandulatej (unsweetened)


A két adagnyi krémhez kevertem:

2 evőkanál light new lifestyle mascarpone
1 dl presszó kávé
1 tojás felverve
eritrit 

A kis pohárba letettem a piskótákat, öntöttem rá a krémből, egy pici kakaópor, majd piskóta, krém és kakaópor.

A tejszínhab így készült: hagyományos habszifonba kókusztejszínt kell önteni és ugyanúgy, mint a normál tejszínhabot elkészíted, isteni finom! A tetejére fahéj.

Az értéket a tejszínhab nélkül írom meg:
Egy adag: 242kcal, fehérje 18gr, szénhidrát 4,5gr, zsír16,5gr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...