2015. szeptember 4., péntek

NoCarb szilvás gombóc

Papír nem bírná el, amit le tudnék írni, annyira, de annyira finom! Nem bírom abbahagyni!

Mondtam azuramnaktibi, szóval mondom Életkémnek, hogy ide nézz, a NoCarbosok szilvás gombócot csináltak. Erre ő: Oké, akkor csinálj nekem szilvalekváros derelyét mákosat! 

És megcsináltam!




A gombóc lightosabb, mert abba a banán helyett reszelt cukkinit tettem.




Az eredeti receptet innen vettem.


Derelye és mákos nudli:
1 érett banán nyomkodva
2 tojás
2ek. Kókuszolaj
Só, édesítő, vanília
Töltés: DW szilvalekvár
Gyúrni, nyújtani, tölteni, főzni.
Ha feljött kb. még 4-5 perc.
Mák+eritrit kombóba hempergetni.
14 db derelye lett belőle: kb: 69kcal, 3gr fehérje, 5,2gr szénhidrát, 4gr zsír


Gombóc:
10dkg cukkini reszelve, nyomkodva
2 tojás
2ek. Kókuszolaj
Só, édesítő, vanília
Töltés: fahéjas szilva
Gyúrni, nyújtani, tölteni, főzni.
Ha feljött kb. még 4-5 perc.
Dió+eritrit kombóba hempergetni.
12 db kis gombóc esetén 1db: 46kcal, fehérje: 2,1gr, szénhidrát: 2,2gr, zsír: 3,2gr 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...