2015. szeptember 11., péntek

Pogácsa NoCarb

Amikor az esti filmhez kell valamit rágcsálni, akkor jön a NoCarb Rost Sütőmix és valamit csinálni kell belőle, mert az az egyetlen olyan bűntetlen finomság, ami ilyenkor is segít rajtam.

1 tojás
20dkg túró
30gr rost sütőmix
0,5dl langyos víz
30gr kókuszolaj
1tk. szódabikarbóna
1 kk. almaecet
tetejére tojás kenve és magok
20 db lesz belőle.26 kcal, fehérje 1,7gr, szénhidrát: 0,4gr, zsír: 2gr
  
A tojást felverjük, hozzáadjuk a vizet, a fűszereket, a zsiradékot, a fűszereket, majd lassan hozzákeverjük a sütőport és a rostot. 

A 200 fokra előmelegített légkeveréses sütőbe tesszük kb. 15 percre.

6 megjegyzés:

  1. Szia Saci! Szódabikarbóna vagy sütőpor, mert mindkettőt írtad! Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindegy. Vagy-vagy. Én szódabikarbónát tettem

      Törlés
  2. Szia!
    Érdemes a tojásfehérjét felverni? Úgy képzelem, hogy amikor a vizet hozzákeverjük már összeesik, majd a rost hozzákeverésekor egy sűrű masszát kapunk, amit finoman óvatosan nem is lehet keverni, így végleg összeesik. :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Az egész tojást villával felvertem. Nem írtam mást, nem írtam, hogy tojásfehérjét és azt sem, hogy kemény habbá. :) Igaz? A nedves anyagokhoz hozzáteszed a szárazát és mehet a sütőbe. Remélem sikerül majd. Ne akarj hagyományos pogácsát a nem hagyományos lisztből! Az íze a fantáziádon múlik. Tegyél hozzá finomságokat, jó fűszereket, parmezán sajtot, magokat... mindent ami belefér a diétádba. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Túrót mikor adjuk hozzá, sütőpor vagy szódabikarbóna vagy mind kettő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A tojást villával felvertem mehet hozzá a túró egyből. Én szódabikarbónát használtam, illetve már azóta van a NoCarbnak saját sütőporja, ami kifejezetten a rostokhoz való, így a legjobb.

      Törlés

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...