2015. szeptember 10., csütörtök

A mi 9 hónapunk

9 hónap...

Anyaként erről az időszakról nekem a várandósság időtartama jut eszembe. Ugye, neked is?
De ez a 9 hónap most másról szól.

Vége a nyárnak, elkezdődött az iskola, óvoda újra. A gyerek nélkül a ház is csendes és végre kicsit jut idő magunkra is.

Itt az idő, hogy változtass az eddigi szokásaidon, mostantól másképp kezdődjön a reggeled.

Este tervezd meg a holnapi napodat, mi lesz a másnapi étkezésed, készítsd elő, amire szükséged van. A sütő csodákra képes! Van, hogy kevesebb időnk jut főzni, ilyenkor jól jön a tonhal konzerv és zacskós saláta, no meg a puffasztott rizs, de amíg a családnak a krumplifőzeléket főzöd a tűzhelyen, addig a husid és a zöldséged vígan elvan egy tepsiben a sütőmelegében. 


Ez több év munkája, önfegyelem, kemény edzés eredménye!
Ébredj fél órával hamarabb, mint eddig, készülj fel a mai napra. Lúgosíts, igyál reggelente egy pohár csapmeleg vizet egy citrom facsart levével. Ne kapkodással kezd a napot! - és ez csak a kezdet...

Ne vond meg teljesen magadtól a szénhidrátot!
Ne egyél bacont és kolbászt, mert a zsír a barátod!
Étkezz tisztán, növeld  a folyadék beviteled!
Egyél este 6 óra után is!
Legyen a tányérodon mindig valami, ami nyers!
Használj természetes édesítőszereket, kerüld a fruktózt és a "light" termékeket!
Sportolj rendszeresen és lépd át a határokat!

Jelentkezz a saci.fitnesz@gmail.com e-mail címen és segítek neked is, hogy 9 hónap múlva egy új test nézzen vissza a tükörből.

Ne feledd ez nem rajtam múlik. Én már megcsináltam!
Terveztem, most neked kell!
Főztem, most neked is kell!
Megálltam a félrekajálást! Most te bizonyíts!
Mindennap mozogj! Ne keress kifogást!
Ébredj reggel 5-kor és tornázz, ha nincs máskor időd! Én is ezt tettem!
Változtatnod kell! Hidd el tetszeni fog.
Meg tudod csinálni, nem baj, ha néha hibázol!
Itt leszek és figyellek, ha kéred.
Kezdj bele, mert megéri!
Ne szégyeld, hogy változni akarsz! Másokat motiválsz vele!
Lesznek ellenségeid, de azok sose voltak a barátaid! 
Az eredmény a te dicsőséged, mert nem én fogom megalkotni, hanem a te akaratod, kitartásod és türelmed hozza majd létre! Én csupán az élő-lelkiismereted vagyok a háttérben, aki ellenőriz és inspirál. További információk.


Amikor elkezdesz változni és változtatni eddigi életeden, sok ember fog ki- és besétálni.
Lesz, aki veled tart, de lesz, aki elhagy.
Akár barátság, akár szerelem, ezen ne bánkódj.
Te csak menj az utadon és éld úgy az életed, ahogy neked tetszik.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...