2015. október 6., kedd

Én így töltődöm

Rég jelentkeztem már...
Sütöttem, főztem és edzettem is ma már, de közben kaptam egy újabb levelet, amiből szeretnék idézni nektek.
 
"Először is engedd meg, hogy sok egészségtudatos, fogyni/formálódni vágyó társam nevében köszönetem fejezzem ki a tevékenységedért, hiszen az Általad kikísérletezett, majd megosztott receptek, tanácsok, az "egy hajóban evezünk" érzése sokaknak adott már lendületet. "
 
Természetesen feltöltött, és erőt adott a legmélyebb pontomon is. Köszönöm neked, kedves levélíró.
 
A tegnapi napom egy őrült rohanás volt, reggeltől estig jöttem-mentem. Hulla fáradtan este jutottam el odáig, hogy a telefonom elolvassam ezt az e-mailt. A laptopomat szombat óta fel sem nyitottam, pedig ilyen nálam ritkán fordul elő. Ti is láthattátok, hogy szinte mindennap posztoltam valamit, de most nem volt erőm. Lemerültem, kimerültem, elfáradtam, este 9-kor már aludtam.
 
 
Aztán tovább olvastam ezt a bizonyos levelet:
 
"Mindig egyszerűbb volt "csak" az étkezéseimre odafigyelni, mintsem még az edzőterembe is lejárni avagy kimenni futni."
 
Többek között ezért is szeretném, ha egy olyan emberrel tudnám megbeszélni, a "hogyan tovább"-ot, aki hasonló utat járt be és maximális önfegyelemmel és kitartással elérte a célját. Úgy érzem, szükségem van egy külső kontrollra, aki nagyon szigorúan megmondja, hogy mit/hogyan csináljak. Elsősorban a saját korlátaimat szeretném átlépni, azaz rendszeresebben sportolni, ezzel együtt a lustaságomból lejjebb faragni, mert a tudatos táplálkozás "rész" már egészen jól megy, de mindketten tudjuk, hogy a kettő kombinációja tudja meghozni a kívánt eredményt."
 
Azt hiszem, ilyen elhatározással sikerülni fog! Az "Így csináld Anyu!" programban lehetőséged van csak étkezési vagy csak edzésre vonatkozó tanácsot kérni. Akár a kettő kombinációja is működhet. Neked kell eldönteni, hogy akarod.
 
Most nincs rá pénzem, most nincs rá időm, nincs kedvem mérni, nincs kedvem számolni, nem tudom betartani. Akkor sajnos azt kell mondjam, hogy nem is fog sikerülni!
 
Ha mégis úgy érzed, akkor itt a lehetőség!
Csináld és győzd le önmagad!
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...