2015. október 6., kedd

Napi menüm receptjei

Reggeli  - mákos túrós rost süti

Egy tepsi 3 napra elegendő reggeli, bőséges!
200gr sárgarépa reszelve
70gr NoCarb sütőmix
100gr darált mák
60gr vaníliás protein
2 tojás
némi víz
pici sütőpor
édesítő és amit még bele szeretnél tenni (pl. fahéj)
Ezt megsütöd 180 fokon 30 perc alatt. Hagyod kihűlni.
180 gr, de ha épp 250gr-os a doboz, akkor annyi túrót elkevertem 30 gr proteinnel, 1 kk. konjak liszttel, fél citrom levével, édesítővel és rákentem a kihűlt mákos piskótára.
A tetejére pedig kókuszzsírt olvasztottam, kakaóporral és eritrittel elkevertem, a hideg krémre kentem és mehet a hűtőbe. 6 óriási kocka lett belőle. Reggelente kettő kockát simán megettem.

Tízórai - NoCarb puding
1 adag protein
1 ek. kakaópor
1 tk. NoCarb konjak liszt
1 kk. chia mag
pici víz
és amit még szeretnél, pl. kókuszreszelék
Ezt egy kis tálban összekevertem, és mire jött a tízórai ideje, addigra szépen megdermedt.

Ebéd - hús és párolt zöldség
Semmi turpisság... 150gr hús és 150gr akármilyen zöldség párolva, ha nincs, akkor egy nagy marék saláta zacsiból.

Uzsonna - sk. protein szelet
1/2 adag 15gr fehérje por
5gr L-glutamin
5gr BCAA
pici víz
10gr kókuszzsír.
A kókuszzsírt felolvasztottam, a porokat belekevertem. Folpackra tettem, és a Folpack-kal együtt formáztam, majd irány a hűtő. Délutánra csúcs finom, bárhova viheted, ilyen hideg időben már nem is olvad meg.

Vacsora - tojás és ubi
Hát ez is nagyon egyszerű: 2-3 tojást bármilyen formában elkészítesz, legyen az rántotta, tükörtojás, vagy főtt tojás. Ehhez leginkább kígyó uborkát szeretek enni. Mindig más-más fűszert használok, így lesz változatos. Ha unom a tojást, akkor tonhal és saláta a vacsim.

A képen: tojás rukkola megsütve, husi és ubi a tetején.

Este még megy egy turmix, vagy túró, ha éhes vagyok és nem alszom el 9-kor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...