2015. október 7., szerda

Mai süti

Ma meg kellett ennem 100gr szénhidrátot. Nem volt kedvem se zabkásázni, se rizst enni, se pufi rizsezni, így sütöttem zsírszegény, de szénhidrát-tartalmú sütit.

A recept a következő:

120gr zabpehely (szénhidrát része okés)
egy evőkanál holland kakaópor (ez is szénhidrát)
200gr cukkini reszelve, nyomkodva (zöldség rész letudva)
2 tojásfehérje
2 adagoló kanál protein (nálam csokis, fehérje rész rendben)
némi eritrit
némi sütőpor
némi víz

Az egészet összekutyultam és 180 fokon fél órát sütöttem. Nagyon jó illata volt. Három részre osztottam és reggelire, tízóraira, ebédre elfogyasztottam.

Ja, hogy mi az a fehér krém benne?
Hát igen, nem bírtam ki, így a light soft cheese krémből egy evőkanállal, egy evőkanál útifű maghéjjal (legyen még egy kis rost az étkezésben!) vanília aromával elkevertem és közékentem.

Közben nyomtam egy jó edzést, és ittam egy protein italt is.

Uzsonnára és vacsorára jöhet a jégsaláta csirkemell klasszikus.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...