2015. október 26., hétfő

Puffancsok édesburgonyából

Csak úgy .... mert már kellett egy kis szénhidrát is az életembe.
 
Édesburgonyát választottam szénhidrátforrásomnak és természetesen finom sütit sütöttem.
Figyeltem arra, hogy a szénhidráttartalom ne hozza magával a zsírtartalmat, így a tojássárgáját mindenképpen kihagytam. Minimális olajos magokat használtam. Több féle verziót lehet belőle készíteni.
 
350gr főtt édesburgonya (pucolt, főtt)
30gr sütőmix
15gr holland zsírszegény kakaópor
60gr protein por
rumaroma
vanília belseje
10gr eritrit
30gr dió darabolva nem darálva
 
Lehet: kakaó nélkül, mandula aromával, vaníliás protival és mandula darabokkal
Lehet: kókuszreszelékkel, kókusz aromával, vaníliás protival (kókuszos protival)
Lehet: parmezán (zsírszegény!) sajtos, natúr proteines, sonka szeletekkel, zöldfűszerekkel
 
.... és még végtelen variáció létezik....
 
Az egészet összekevertem, sütőpapíros lapra kis halmokat helyeztem és 20 percig sütöttem 180 fokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...