2015. november 6., péntek

Dobd fel a brokkolis csirkét

Már a könyökötökön jön ki a brokkoli csirkével, hisz minden testépítős oldal ezt szajkózza. Egyébként van benne igazság, de ti nem versenyzők vagytok, ti szuper jó háziasszonyok vagytok, akiknek igényeik, ízlelő bimbóik vannak.

Így lesz a csirke+brokkoli finom.

A brokkolit sós vízben megfőztem, krumplinyomóval, vagy botmixerrel összenyomkodtam és a kemény parmezán sajtot ráreszeltem. Bele is tettem egy kicsit, hogy még finomabb legyen. Iszonyú hogy mennyire feldobta a megszokott brokkolis csirke ízét. A csirkét pedig hagyományos sültcsirke fűszerrel ízesítettem. Ehhez sem kellett túl sok idő.

Egyél, hogy fogyjál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...