2015. november 9., hétfő

Kókuszos túrógombócok

Minden főzésnél szem előtt tartottam, hogy mi van a hűtőmben, amit már el kell használni. Így volt ez most a  25 dkg túróval.

Mit ettem már régen? Egy jó túrógombócot, de a NoCarb segítségével most ez is megoldható, szinte nulla szénhidráttartalommal!

A recept a következő:
25 dkg túró átnyomkodva
2 tojás
30gr NoCarb sütőmix
eritrit
citromhéj, bármi, amit még el tudsz hozzá képzelni.

A víz rotyog, így az összegyúrt gombócok mehetnek is bele.

Pár pillanat alatt fel is jöttek a tetejére, innen még kb. 5 percig főztem, majd kókuszreszelékbe hempergettem. Amikor a kókuszreszelék elfogyott, akkor darált dióba forgattam a maradékot.

Isteni finom! Ezt vacsoráztam és a másik felét másnap délelőtt tízóraira, edzés előtt megettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...