2015. december 12., szombat

Karácsonyi bejgli

Szeretem az adventi vasárnapokat, mert ez már majdnem karácsony. A hangulat hozza magával, hogy karácsonyi sütit kell sütnöm.


Ezen a vasárnapom bejglit készítettem.


Meggyes mákos töltelékkel:


  • 100gr darált mák

  • 300gr kinyomkodott meggy

  • 50gr édesítő

Cukkinis diós töltelékkel: bejgli


  • 60gr darált dió

  • 30gr édesítő

  • 100gr kinyomkodott vékonyan reszelt cukkini

  • fahéj, szerecsendió, citromhéj

Bejgli tésztája


  • 90gr NoCarb sütőmix

  • 3 tojás

  • fél zacsi sütőpor

  • 55gr 3%-os natúr joghurt

  • 50gr édesítő

  • pici só

  • 1 ek libazsír, vagy kókuszzsír

A hozzávalókat összegyúrjuk. Két felé osztottam, kinyújtottam és az egyikbe a mákos meggyes tölteléket, a másikba a diós cukkinis tölteléket tettem.


A tálcán a harmadik süti szintén ez a tészta, de abba NoCarb kakaós puding van töltve és mivel nem maradt henger alakú, így inkább rombusz formára vágtam.


Puding így készül:


  • 1tk. konjak liszt

  • 1 kk. holland kakaópor

  • 2,5dl víz

  • 1 ek kókuszzsír

  • 30gr édesítő

  • az egészet összefőzzük és hagyjuk kihűlni

 



Karácsonyi bejgli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...