2015. december 13., vasárnap

Vasárnap esti pohárkrém

Mert kitaláltam valamit, meg kellett rögtön csinálnom, sőt azonnal meg kell osztanom veletek ezt az élményt.


NoCarb pudingporból készült pohárkrémek extra diétásan. A NoCarb puding két ízben létezik, kakaós és kakaós mentolos.


Tápértékek: 25gr (egy zacsi pudingpor) 76,59 kcal, 3,83gr fehérje, 1,87gr szénhidrát, 4,20gr zsír, 9,05gr élelmi rostok.


Ha ezt vízzel és nem tejjel készíted, akkor két-három adag értékeit látod fentebb.Szóval mindenképpen belefér, akár vasárnap este vacsora utáni desszertnek.


 


Két féle pohárkrém készült most.


WP_20151213_19_04_37_Pro


A kakaós pudingporból bounty pohárkrém:


A kakaóspudingot leírás szerint elkészítjük, majd kitesszük a teraszra hűlni. Addig a kókuszkrémet elkészítjük:


  • 50gr cocomas

  • 1dl víz

  • 1 kk konjak liszt

  • 1 ek. kókuszreszelék

  • 1 tk édesítő

Ezt a krémet tesszük a már kihűlt pudingra és újra hideg helyre tesszük, majd pár perc múlva fogyasztható is.


 


A kakaós-mentolos pudingporból tojáslikőrös puding készült.


Készítettem házi cukormentes tojáslikőrt, és az elkészített, kihűlt pudingra ebből csináltam krémet:


  • 1dl tojáslikőr

  • 1ek mascarpone

  • 0,5dl tejszín

  • 1tk konjak liszt

Kikevertem és a hideg pohárkrém tetejére tettem, újra mehet a hidegre és ez is fogyasztható pár perc múlva.


 



Vasárnap esti pohárkrém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...