2015. december 15., kedd

Karácsonyi menühöz, mandulás csirke

Karácsonykor nem feltétlenül ragaszkodom a halászléhez és a töltött pulykához.mandulás csirke (2)


Így most egy csirkés ételt hoztam nektek.


A letisztított csirkét kiütögettem, hogy könnyen átsüljön majd, enyhén befűszereztem sima csirkefűszerrel. Készítettem pár szeletet úgy, hogy a csirkét chilis fűszerrel szórtam be és a tojásos mandulás masszába pedig tettem egy kanál chili szószt.


Egy tojást felvertem, belekevertem a szeletelt mandulát, de ha kapsz őröltet, az is tökéletes. Ebbe a masszába forgattam a husit és kisütöttem pici olíva olajon.


Édesburgonya pürét készítettem, azaz megfőztem a megtisztított, felkockázott édesburgit enyhén sós vízben. Amikor már puha volt, egyszerűen botmixerrel, vagy krumplinyomóval pürésítettem. Egy pici vajat lehet hozzá tenni.


Mellé rukkolát és szeletelt mandulát tettem.



Karácsonyi menühöz, mandulás csirke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...