2015. december 11., péntek

Marháskodás lightosan

Marhapörkölt? Tarhonyával? Neeeem! Smarnival!


Hortobágyi palacsinta? Na,neee! De igen! Szénhidrátmentesen!


Szóval megint a fiúk döntöttek, nem csoda, ők vannak többségben. Marhapörköltet kértek ebédre. Végülis mi van abban? Egy kis hús, és szaft, ez eddig nem gond, na de kéne valahogy tarhonyát összehozni. Nokedlit mindig is utáltam készíteni, tutti nem fogom megcsinálni. Tészta? Na, ez egy jó ötlet, mert az van és csak le kell öblíteni. De ez túl egyszerű.  marhapörkölt


Ekkor eszembe jutott a hortobágyi palacsinta. Oké, de ehhez kell a maradék pöri, amit majd leturmixolok.


A palacsinta receptet itt találjátok, ebbe csak beletettem a maradék leturmixolt pörköltöt és fél órás sütőben sütés után tejföllel locsoltam meg.


A smarni pedig a következőképpen készült:


  • 1 tojás

  • 30gr NoCarb rost sütőmix

  • 15gr szőlőmagolaj

  • 3-4 gr sütőpor

  • meleg víz apránként

  • só és egyéb fűszerek, amit szeretnél

A tojást villával felvertem, hozzáöntöttem az olajat, majd a sütőmixet és a sütőport. A melegvizet lassan folyattam rá és elkevertem. Állagra kb. mint, amikor sűrű a palacsinta tészta, majdnem muffin állagú lehet. Rákanalaztam egy forró serpenyőre hagytam megsülni, majd fordítás jött és másik oldalt is megsütöttem. Vágódeszkára tettem és apró kockákra vágtam. Szerintem simán lehet a serpenyőn tologatni és akkor tényleg smarnis lesz a végeredmény.


 



Marháskodás lightosan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...