2015. december 16., szerda

Oreo torta szénhidrátmentesen

A NoCarb rost sütőmixnek köszönhetően az idei karácsonyon nem kell számolni a hízással. Hiszen ez a sütőmix szénhidrátmentes, nem lisztként használjuk, de ha már gyakorlott vagy, akkor szinte mindent el tudsz készíteni belőle, amit tavaly még a hagyományos lisztből csináltál.


Láttuk a legdiétásabb oreo torta recepjét:


WP_20151122_09_07_48_ProTorta alapja:


  • 3 tojás

  • 60gr sütőmix

  • 20gr kakaópor

  • 12gr sütőpor

  • 20gr szőlőmagolaj

  • 50gr eritrit

  • 100ml víz

 


Krém:


  • 250gr mascarpone

  • 150gr 3,1% joghurt

  • vanília esszencia, vagy aroma

  • 30gr vaníliás protein

  • 1 tk. konjak liszt

WP_20151122_09_09_05_Pro


Kakaómáz:


  • 20gr kókuszzsír

  • 15gr kakaópor

  • édesítő

 


A piskótához valókat egy négyzet alakú tepsiben 170 fokon 30 perc alatt kisütjük. Közben elkészítjük a krémet. Egy kerek csatos tortaformát szétszedünk és a négyzet alakú piskótából kivágunk akkorát, hogy a kerek forma aljára tudjuk tenni. A négyzetből leesett részeket kiskockákra vágjuk és visszatesszük a sütőbe még száradni.


A piskótát a teraszon hűtőttem ki, egy csoki réteget tettem a kihűlt piskótára (kókuszzsír és kakaópor keveréke). Erre jött a fehér krém fele. A kihűlt száraz kis kockákat rászórtam, majd jött a fehér krém másik fele. Elsimítottam és a hűtőszekrénybe tettem egy éjszakára. Másnap reggel egy újabb adag kókuszzsír kakaópor kombót készítettem, amivel meglocsolgattam az oreo torta tetejét.


 



Oreo torta szénhidrátmentesen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...