2016. január 18., hétfő

Goffri másképp útravalónak

Ilyet se láttam még, de amikor megpillantottam, első gondolatom az volt, hogy nem bírom ki sokáig, hogy ne csináljam meg.


Az eredeti receptet itt találod a Fit and will Facebook oldalán.


húsos goffri


Egy kisebb csirkemellet csíkokra vágtam, hozzátettem két tojást és jöhet a botmixer őrületes ereje, mely az egészet szuper jól pépesítette. Sóztam és borsoztam, majd 15gr NoCarb rostmixet tettem bele a zabliszt helyett. Így teljesen szénhidrátmentes, de rostokban gazdag húsos goffri az eredmény. Persze, ha épp szénhidrátot kell enned, akkor csináld aprított zabpehellyel.


4 óriási lett belőle. Tettem hozzá egy zöld kaliforniai paprikát és egy doboz cottage cheeset, így biztos lesz velem étel a holnapi rohangálás alatt.


 


 


 



Goffri másképp útravalónak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...