2016. január 16., szombat

Light háromszög szendvicsek

Vacsora idő… mit kértek? Melegszendvicset!


Köszi, ez pont olyan, mint mikor goffrit, vagy palacsintát kérnek a gyerekek!


Akkor jöhet az anya verziója, diétás melegszendvics. Épp nincs készen NoCarb zsemle, úgyhogy újratervezés!


háromszög szendvics nocarb 1Kistálka, bele egy tojás, mehet rá 20gr NoCarb rost sütőmix, aztán egy kis só, oreganó, majd egy kis langyos víz, míg nem lesz félig folyós állagú, hogy a serpenyőben szétterüljön. A serpenyőbe pici kókuszolaj és rá a massza. Megsütöttem mindkét oldalát. Tányérra borítottam és jött rá a sonka, a reszelt sajt, egy paprika és a spar stevia ketchup. Félbehajtottam, majd a melegszendvics sütő szépen háromszögesítette nekem.


Milyen rég ettem már ilyet!


És Te?



Light háromszög szendvicsek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...