2016. február 20., szombat

Bounty pohárkrém

Pohárkrém mánia 3. része


Jöhet a nagy kedvenc a bounty, azaz a kakaó és a kókusz párosítása.


Alsó réteg 1dl kókusztej, 1 ek. chia mag, 15gr kókuszos protein por előző este elkészítve.


bounty pohárkrém rétegekKövetkező réteg: 2ek kókuszolaj 1 tk. kakaópor és pici eritrit felolvasztottam, a hideg chia pudingra öntöttem, hogy megdermedjen visszatettem a hűtőbe. Ez lesz a ropogós csoki réteg a pohárkrém közepén.


Ezután jött a kókuszkrém, melyet 1 dl kókusztejből, 1 ek. kókuszreszelékből, kókuszaromából és 10gr kókuszos proteinből kevertem ki. A kókuszkrém után pedig a NoCarb kakaós puding jöhet. Egy adaghoz a pudingporból készült teljes puding negyedét használtam el.


 


Hozzávalók összesen 1 pohárkrémhez:


  • 1 ek chia mag,

  • 25gr kókuszos protein (elhagyható, vagy helyette sovány tejpor)

  • 2 ek kókuszolaj

  • 1 tk kakaópor

  • 2 dl kókusztej

  • 1 ek kókuszreszelék

  • NoCarb pudingpor negyed zacskó

Egy adag tápértéke a kalóriabázis adatai alapján:  kcal: 484.82     fehérje: 24.47     szénhidrát: 9.6     zsír: 34.55


 



Bounty pohárkrém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...