2016. február 22., hétfő

Karfiol burger

Na, ilyet sem ettél még! A tegnapi karfiol rizs – fasírt verzió után nem hagytam abba a gondolkodást és tovább fejlesztettem az ügyet.


Burger:


  • 25dkg karfiol (nyersen aprítva)

  • 15dkg sajt reszelve (amilyet megenged az étrended)

  • 1 tojás

  • fűszerek: só, oreganó

Hús:


karfiol burger 2Szóval a burger részét úgy csináltam, hogy a hozzávalókat összekevertem és sütőpapírra tettem belőle 4 kerek formát. Ezeket megsütöttem 180 fokon 20 percig. Majd megcsináltam a burgereket belőle. Full diétás, full rosttartalom, full protein, null szénhidrát. Kell ennél nagyobb élvezet?


Amit használtam a rétegelésnél: Spar Stevia ketchup, vegyes saláta, újhagyma. Mehetne még bele tojáskarika, lilahagyma, csípős chilli, bacon (a ketogéneseknek), mozarella sajt. Szóval, amit nem sajnálsz magadtól.



Karfiol burger

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...