2016. február 24., szerda

Csokis diós kocka

Annyira, de annyira büszke vagyok a totál anti-konyhatündér húgomra, aki ilyen sütit sütött, és csak átküldte a képet, hogy kérem-e a receptet. Hát persze, hogy kérem! Sőt, meg is osztom veletek, mert ketogén, mert szénhidrátmentes, mert finom!


Hozzávalók: szila süti3


  • 8 tojás szétválasztva,

  • 18dkg dió,

  • 10-15dkg eritrit,

  • 2 tk szódabikarbóna,

  • 1ek utifűmaghéj, 2tk kakaó.

  • diabetikus baracklekvár (én a diawellness kajszibarackot szoktam használni),

Tetejére Wavel cukormentes étcsoki 1-2 ek. kókuszolajjal felolvasztva.


Dió v mandula /én fele-fele arányban tettem bele/ összekevertem a kakaóporral, szódabikarbónával, útifűmaghéjjal. A tojásfehérjét kemény habbá vertem. A sárgáját az édesítővel fehéredésig kell verni géppel. Ebbe a tojássárgás cuccba mehet a száraz anyag, majd a végén a fehérje lassan hozzákeverve.  Sütőpapiros tepsibe öntve, légkeveréssel max. 180fokon, 30-40percig kell sütni.


Ha kihűlt félbe vágva vagy cukormentes nutellával, vagy lekvárral meglehet kenni, de akár ki is hagyható, mert úgy is finom.


A tetejét pedig az olvasztott csokival és kókuszzsírral bevontam.


 


 



Csokis diós kocka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...