2016. március 21., hétfő

Húsvét bűntudat mentesen

Ezek a finomságok a mai edzés közben jutottak eszembe.


Sonkával sajttal töltött húsvéti bejgli, vagy kalács, vagy kenyér, vagy minek nevezzelek?!


Tehát adott a téma, mert a hozzávalók a karácsonyi bejglihez hasonlóak, na de mégis csak húsvét van, így kénytelen voltam változtatni rajta. húsvéti tekercs


  • 90gr NoCarb rostmix

  • 3 kisebb tojás

  • 1 csomag sütőpor

  • 40gr vaj, kacsazsír

  • 250gr natúr cottage cheese

  • curry por, petrezselyem, só, fehér bors

  • pici víz, hogy gyúrható, nyújtható legyen.

A hozzávalókat kézzel összegyúrtam, majd kinyújtottam és a prágai sonkát ráhelyeztem, majd erre a light mozarella sajtot. Feltekertem, ezt csak másodszorra sikerült, és betettem a sütőbe kb. 40 percig 150 fokon, majd 20 percig 180 fokon, és végül 10 percig 250 fokon.


 


 



Húsvét bűntudat mentesen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...