2016. március 20., vasárnap

Kókuszgolyó helyett

Két féle verzióm van már a kókuszgolyó helyettesítésére.


Az első, aminek magasabb a zsírtartalma (a képen a fehér):


  • 400ml Asia Coconut Milk – Aldi, Lidl

  • 1 csomag NoCarb vaníliás pudingpor (ha nincs, akkor 1 evőkanál konjak liszt)

  • 2 adagoló kanál vaníliás, kókuszos, natúr proteinpor

  • kókuszaroma

  • 50gr stevia-eritrit édesítő

  • 200gr kókuszreszelék

A hozzávalókat egy edénybe összefőztem és Folpackkal bélelt tepsibe öntöttem, szépen elsimítgattam a tetejét és ki tettem a teraszra hűlni. Addig elkészítettem a tetejére a csokimázat.

Csokimáz: WP_20160314_18_06_36_Pro


  • 50gr kókuszzsír olvasztva

  • 20gr kakaópor

  • 20gr édesítő

Ebből 40 kis kocka lett, mely szerint egy darab tápértéke: kcal: 87.2    fehérje: 1.67    szénhidrát: 1.69    zsír: 8.5


 


A második, ami alacsonyabb zsírtartalmú (a képen a barna):


  • 0,5dl víz

  • 1 csomag NoCarb csokis pudingporWP_20160314_18_05_53_Pro

  • 2 adagoló kanál vaníliás, csokis, kókuszos vagy natúr proteinpor

  • kókuszaroma

  • 50gr stevia-eritrit édesítő

  • 200gr kókuszreszelék

Az egészet megfőzöm és egy fóliával bélelt sütőbe teszem, mint az előzőt is, és mehet a hidegre.


A tetejére készült csokikrém:


  • 20gr kókuszzsír olvasztva

  • 20gr kakaópor

  • 10gr édesítő

  • 0,5dl 10%-os tejszín

Ezt kikevertem és rákentem a kihűlt kókuszos tetejére, majd újra a hidegre tettem.


Összesen 40db kiskocka lett belőle, így egy darab tápértéke:   kcal: 46.4    fehérje: 1.61    szénhidrát: 1.34    zsír: 4


 


 


 



Kókuszgolyó helyett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...